24 Mayıs 2011 Salı

Almina Kitap Fuarında :)


Almina ilk kez kitap fuarına gitti. Kapıdan girer girmez mekanın büyüklüğüne şaşırdı. Sonra kitapları görünce çok mutlu oldu. Ben hemen eksik TÜBİTAK kitaplarımızı almak için A salonuna yöneldim. Hemen TÜBİTAK standını bulduk ve almak istediklerimi aldım. Almina bu sırada kitaplara uzanmaya çalıştı.


Daha sonra Doğan'ın Standına gittik. Gerçekten takdir ettim kendilerini, çocuk kitaplarını alçağa koymuşlar fotoğrafta görüldüğü gibi Almina kendi inceleyebildi kitapları. Daha sonra ne olduysa bundan sonra oldu. Tam kitapları incelemeye başlayacaktım ki biri Almina'ya balon verdi ve bu aşamadan sonra Tülay Teyze'sinin ona takdığı "çılgın" lakabını ne kadar hak ettiğini göstermeye başladı. Ne mi oldu?


İşte bu... Elinde balon çılgınlar gibi koşmaya başladı A'dan C'ye, C'den B'ye koştuk. Velhasıl kelam hakkıyla iki standa bakabildim ve sadece TÜBİTAK'tan alışveriş yapabildim. Almina'yı tutabilene aşkolsun. Tüm fuarın ilgisini çekmeyi başardı. Sonuç olarak:
-Ay'da - Anne Milbourne
-Yuvada - Anne Milbourne
- Gölde - Anne Milbourne
- 1001 Hayvanı Bulun - Ruth Brocklehurst
- Denizdeki 1001 Şeyi Bulun - Katie Daynes
- 1001 Minik Havyanı Bulun - Emma Helbrough
- Atık mı Hiç Dert Değil - David Morichon
kitaplarını alabildim.

Herkese iyi okumalar :)

11 yorum:

  1. Bak sen kurabiyeye :)..nasil da kosturuyor. Masallah kitap kurdu kurabiyemize :)

    YanıtlaSil
  2. Gizem peşinde koşarken göz ucuyla kitaplara bakıp "aa bu güze aa bu da güzel" demeyi ihmal etmedim :)

    YanıtlaSil
  3. Almina, çılgın kuzum benim.

    YanıtlaSil
  4. :)) doğru isim bulmuşsun ne diyim

    YanıtlaSil
  5. en gereklileri almışsınız zaten.

    YanıtlaSil
  6. Aaaa, keşke denk gelebilseydim size, çok sevinirdim :)
    Almina'yı orada canlı-canlı görmeyi isterdim, annesini de görmek isterdim tabii ama Almina öncelikli :))
    Sevimli Çılgın, çok tatlı çok :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Zeynep sen öyle diyorsan içim ferahladı biraz :)

    Sevgili Zeynep ben de isterdim görüşmeyi ne güzel olurdu :)

    Ne güzel iki Zeynep arası dilek tutsam olur mu acaba :)) İnşallah olur tuttum

    YanıtlaSil
  8. :)) İnşallah ismimiz uğurlu gelir, kabul olur dileğin :))

    YanıtlaSil
  9. Seni minik kitap kurdu. Ama balonu bulunca da koşup oynamak lazım hep oku hep oku nereye kadar değil mi?
    Ama annen öyle güzel kitaplar almış ki sana. O minik hayvanları seninle birlikte bulmak isterdim, sırf gözlerindeki ışıltıyı görebilmek için

    YanıtlaSil
  10. :)) bu güzel yorum için çok teşekkür ederiz Sevgiler canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...