9 Mayıs 2011 Pazartesi

Anneler Günüm


Çok güzel bir gün geçirdim. Ancak dalgın ben fotograf makinasını unuttuğum için gece çekilmiş bu resimler var sadece :(


Güne güzel bir kahvaltı ile başladık. Her pazar olduğu gibi Tolga kahvaltımızı hazırladı biz Almina ile keyif yaptık. Sonra giyindik dışarı çıktık epey bir dolaştıktan sonra dinlemek için oturduğumuz yerde çiçeğimi ve hediyemi aldım. El blenderım bozuk olduğu için hediyem haliyle bu oldu. Ama gerçekten çok sevindim çünkü çok alışmışım, bozuk olması işkence olmuştu benim için. Hediyeme çok sevindim.
 

Almina oyun grubunda yaptı bunu benim için...


Ve oyun grubuna gittiğimiz Düş Bahçesi anneleri unutmamış, bu güzel hediyeyi verdiler. Ayna çok şeker çok hoşuma gitti bu ince düşünce için teşekkürler...


Hediye, çiçek bir yana, anne olmak bu duyguyu yaşamak çok özel bir şey. İyi ki anne olmuşum, iyi ki meleğim bize geldi. Dün babası ile trene bindiklerinden onları uzaktan izlerken "Bu güzel şey gerçekten benim mi?" diye düşündüm. Mucize gerçekten. Allah tüm yavrularımıza sağlıklı uzun bir ömür versin. Gerçek mutluluk bu çünkü, onların hep iyi olması.

 Tekrar anneler gününüz kutlu olsun...

6 yorum:

  1. dünyanın en güzel annesi anneler günün kutlu olsun tekrar...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim aşkım herşey için :)

    YanıtlaSil
  3. kıskananlar çatlasın diyelim, tam olsun...
    :)

    YanıtlaSil
  4. de yavrum :) bu arada hediyen için ne kadar teşekkür etsem az şahaneydi valla 1 saat boyunca dua ettim ;)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim hoş geldiniz :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...