14 Mayıs 2011 Cumartesi

Bahar Gelemeyeceksen Söyle Bilelim


Son günlerde konuşulan tek şey hava, daha doğrusu gelemeyen bahar. Bu sene bir türlü kış gelmedi, ardından da bahar gelmekte naz ediyor. Heralde direk sonbahara geçtik. Mayıs ortası oldu hala hava kapalı, yağmurlu. Baharda yağmur yağması beklenen bir durum ama bu kadar soğuk havayı beklemiyorduk.

En son meterolojik tahminlere göre pazar günü hava parçalı bulutlu olacak, sıcaklık 23 derece. Umarım öyle olur. Artık ısınmak istiyorum. İş yerimdeki sobada bozuldu, daha doğrusu alev aldı, onu da çalıştıramadığım için üşümekle meşgulum.

Birtanem kurabiyemi de nadiren dışarı bahçeye çıkartabildim bu fotoğraflarda o günlerden birinde çekildi. Bir doya doya bahar yaşayamadı. Ne yapalım bari yaz güzel geçsin.

7 yorum:

  1. İngiltere gibi olduk, kasvetli ve kapalı hava.. artık biz akdeniz insanının psikolojisini de etkiliyor.. bunalımdan bunalıma koşuyoruz :(

    YanıtlaSil
  2. 3 haftadır hastayım ve ne sesim düzeliyor ne burnum:( Eğer güneşi görmezsem bu hastalık bende yapışıp kalacak galiba..
    Bende çok istiyorum bahar gelsin..

    YanıtlaSil
  3. evet yaaa, gelsin artık bahar di mi.. Hepimizin canına tak etti çocuk çocuk..

    YanıtlaSil
  4. bence de gelsin artık bahar. begüm'ü nasıl giydireceğimi şaşırdım iyice.. bu arada buna benzer br yorumu bir ay önce de yapmıştım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...