4 Mayıs 2011 Çarşamba

Duyular Mimi





Severek takip ettiğim bloglardan Defne Ela'nın tatlı annesi göndermiş bu güzel mimi. Çok sevdim ve hemen yanıtladım.


En sevdiğiniz üç görsel :
- Kurabiyemin güzel yüzü
- Yakışıklı aşkımın yüzü
- Deniz

 
En sevdiğiniz üç ses :
- Kurabiyemin sesi
- Denizin sesi
- Klasik müziğe ait her ses

 
En sevdiğiniz üç tat:
- Çikolata
- Kahve
-Cheesecake

En sevdiğiniz üç koku:

- Kızımın güzel kokusu
- Kitap kokusu
- Kahve kokusu


En sevdiğiniz üç his:
- Annelik hissi
- Sevilme hissi
- Güven hissi


Ben de yanıtlamak isteyen herkese ama özellikle sevgili arkadaşlarım Hacer'e, Tülay'a ve Bircan'a gönderiyorum :) 

8 yorum:

  1. canım benim. Cevapların birbirindne güzel. Bende cevapladım tşk. ederim bu arada

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım okudum bile :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de cevapladım, yayınladım da...

    YanıtlaSil
  4. Canım bende cevapladım.Çok keyifliymiş.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim canım hemen okuyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...