23 Mayıs 2011 Pazartesi

Haftanın Aktivitesi: Kulplara Asma







Buna benzer bir aktiviteyi  Sevgili Nuran'ın blogunda görmüştüm. Ben renkli tokalar hazırladım Almina'ya. Çok büyük bir keyifle bir kaç varyasyon ile aktivitemizi yaptık. Önce tek tek her kulpa astı sonra hepsini aynı kulpa astı. Almina bu tür etkinlikleri çok seviyor. Tatil nedeniyle bu haftaki yazımızı bir kaç gün gecikmeli yazdım.

Evde olmak gibisi yok :) Almina ile çok güzel bir 4 gün geçirdik. Eşimde 3 gün evdeydi. Bu 4 günde bir şeyi fark ettim Almina bana arkadaş olmuş. Evet doğduğundan beri onun varlığı benim için çok özel ve anlamlıydı ama son zamanlarda büyümesinin etkisiyle ilişkimize bir de bu boyut eklendi çok mutluyum.

Güzel bir hafta dileği ile :)

6 yorum:

  1. Bu arkadaşlık meselesi beni de çok mutlu ediyor. Biz kavga etmeye bile başladık daha şimdiden... (Benim de kızım var ya, kendimden örnek vermezsem olmaaaz!)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki kızın var bu benim için büyük bir nimet biliyor musun? Ayrıca o kızını yerim sana kalmaz :)

    YanıtlaSil
  3. Denizcim aynı aktiviteyi bende yapmayı planlıyorum, lastik tokaları aldım lakin kulplu şeyi baktığım yerde bulamadım,bu yüzden erteledim.
    Kurabiyenin eğlenmesine sevindim.Bakalım benim kuzu beğenecek mi bu aktiviteyi??
    Öptüm

    YanıtlaSil
  4. bilinçli annenin hali başka oluyor tabi :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Hacer seveceğinden eminim umarım en kısa zamanda bulursun askılığı bulamazsan söyle ben sana gönderirim Sevgiler :)

    Sevgili Zeynep teşekkür ederim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok teşekkür ederim.Buldum.Hemen aldım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...