13 Mayıs 2011 Cuma

Haftanın Aktivitesi : Kulplu Puzzle




Blogger iki gündür pek kendini iyi hissetmiyor sanırım. Bahar ile ilgili yazdığım yazımı kaybetti. Bakım var diye bir duyum almıştık ama pek bakamamışlar anlaşılan. Olan benim güzel yazıma oldu. Yavrumun fotoğrafları ne güzeldi. Sinirlenmedim desem yalan olur. Epey kızdım ama ne gelir elden, mart ayında blogger'ın yüzüne hasret kadığımız günleri anımsayınca sinirim biraz yatıştı buna da şükür dedim. (güncelleme saat 00.00 sularında kayıp yazım geri geldi bana da  blogger'a ettiğim küfürleri geri almak düştü :) )

Gelelim biz aktivitemize. Kulplu puzzlelar bir şahane. Çok keyifli en az Almina kadar keyif alıyorum. Bu tabii sadece bir başlangıç daha ne kulplu puzzlelar alacağım :) Bu puzzle Migros'un olay yaratan 23 Nisan indiriminde çok cüz-i bir fiyata alındı. İlk aldığımızda Almina pek ilgi göstermemişti ancak geçen hafta rafından alarak kendi aktivitesini belirlemiş oldu. Böylece Montessori Felsefesinin çocuğun erişebileceği açık rafları savunmasını anmadan edemedim. Almina artık kulplu puzzle uzmanı oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...