2 Mayıs 2011 Pazartesi

Oyun Grubumuz







Sevgili arkadaşım Tülay'ın vesilesiyle öğrendik Düş Bahçesi Anaokulunda 12-24 ay arası bir oyun grubu olduğunu. Cumartesi günleri 10.00 - 12.00 arası gerçekleşiyor. İlk defa bu hafta gittik. Almina kapıyı öyle cicili bicili görünce sanırım doktor sandı. Doktorumuz da gayet süslü çünkü. Girmek istemedi. Ancak oyun odasına aldıklarında fark etti ki güzel bir yer burası.

İlk olarak Yoga ile başladık. Çok eğlenceliydi. Yogadan sonra dans ettik ve spor salonunda bir süre serbest oynadık. Almina kocaman topları görünce çok sevindi.

Daha sonra çatı katına çıktık. Burası çok güzeldi. İleriki haftalarda daha detaylı fotoğraflar çekeceğim umarım. Eşim çalıştığı için gelemedi. Almina ile ikimiz olunca hem onunla ilgilenip hem fotoğraf çekmek zor oldu.

Çatı katında faaliyet yaptık: Penguen. Bu epey meşgul etti bizi. Penguenler bitince top havuzunda hoplama - zıplama. Daha sonra davul çaldık, şarkılar söyledik. Bir süre daha serbest oyun oynadık ve en sonunda ev yapımı kek ve tuzlu kurabiye eşliğinde meyve suyumuzu içtik.

Eve geldiğimiz de pestilimiz çıkmıştı. Almina hemen uyudu. Çok keyifli geçti. Almina'nın gerçekten paylaşımcı ve sosyal bir karakteri olduğunu ben bir daha anlamış oldum. 

İzmitli annelere tavsiye ederiz :)

7 yorum:

  1. Maşallah kuzuma, ne güzel eğlenmiş.

    YanıtlaSil
  2. Sayende canım teşekkür ederiz :)) anladın sen

    YanıtlaSil
  3. Oh iyi yapmışsınız!Kurabiye için çok iyi olmuştur!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel oldu valla Can da büyüyecek o da gidecek annesi :)

    YanıtlaSil
  5. Alminayı tebrik ediyorum.İlk ciddi sosyal ortamına ayak bastı :))
    Bazen benimde aklıma geliyor kızımı bir kreşe birkaç saatliğine götürüp orada vakit geçirmesini sağlasam diye..
    Eskiden sokak aralarında geçirdiğimiz oyun saatleri ne kadar önemliymiş meğer...
    Bu arada bende blog yazmaya başladım.Ziyaretime gel emi?
    http://aselname.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Çok sevindim canım blog yazmana artık sıkı takipte olacağım.

    Valla bizim zamanımız da dediğin gibi sokakata sosyalleşirdik ama şimdi ne mümkün paranoyak oldum iyice bu haberlerden. En iyisi kontrollü bir ortamda sosyalleşmek. Gerçekten güzel olur bence bir denemek lazım.

    Tabii diğer yandan inancım birazdan yaradandan geliyor bu. Ben mesela ortaokula kadar çok çekingendim sonradan açıldım. Ama Almina öyle değil belli :)
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...