10 Mayıs 2011 Salı

Oyun Grubumuz



Bu hafta oyun grubumuzda benim de yapmayı tasarladığım traş köpüğü aktivitesi yaptık. Çok keyifliydi. Sevgili Iraz mail grubumuzda önermişti.



1 sayısını tanıdık ki Almina 1. yaş gününden beri tanıyor, boyama yaptık. Parmak boya alma vakti gelmiş de geçiyor, ben bile çok büyük keyif aldım.


Yogamızı yaptık, dans ettik. Bu haftanın en hoş anı katılanlar arasında iki baba vardı ve Tolga orman yürüyüşü oyununda kurdu oynaması için seçildi ve kurt baba oldu. Diğer baba biraz çekingendi sanırım rol almadı :)


Dünkü yazımda da belirttiğim gibi bir de anneler günü hediyesi yaptılar. En değerli hediye benim için.

7 yorum:

  1. aman da amaan ne tatlısın almina seen :)) bu traş köpüğü aktivitesini ben geçenlerde denedim Beray dokunmadı :S tekrar deniyelim en yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir gün geçirmişsiniz, hediye süper:)

    YanıtlaSil
  3. Almina her zamanki gibi çok tatlı. Denizcim, sen de çok güzel çıkmışsın fotoğraflarda...
    Bu güzel günlerin tekrarını dilerim canım, hepimiz için.
    :)

    YanıtlaSil
  4. canım teşekkür ederim sen de olmasan iltifat alamayacağım :)) Amin canım

    YanıtlaSil
  5. Anne-kız, muhteşem görünüyorsunuz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...