21 Haziran 2011 Salı

Almina Tatilde

 Fotoğraflara bakarken şimdiden tatili özlediğimi hissediyorum. Yolculukta otobüsü tercih ettik. Çok şükür Almina'da hiç huysuzluk yapmadı. Ona yaptığım yatakta güzel bir uyku çekti, sabah saatlerinde Antalya'ya vardık. Otelimizi Mirage Park'tı. Otele girer girmez hemen üstümüz değiştirdik ve yemek yedik sonra da kendimizi sahile attık. Ne kadar özlemişim denizi. Yaklaşık 6 sene Antalya'da yaşadım ve tatil için Antalya'ya gitmek tuhaf bir durum oldu. Özlemişim. Eşimle orada tanıştığımız için özel bir yeri var hayatımızda Antalya'nın.

Tatilimiz genel olarak baktığımızda sorunsuz geçti. Tek derdimiz otelin büyük ve kalabalık olmasıydı. Karar aldık bundan sonra daha küçük otelleri tercih edeceğiz. Almina gördüğü her kendinden büyük çocuğa "aba" "abi" diye hitap etti ama maalesef bir kişi dışında cevap alamadı çünkü otel Ruslar ile dolup taşmıştı. Almina'nın "aba" diye seslendiği bir gün bir kız çocuğu "efendim" diye cevap verince neredeyse sarılıp öpecektik. Yurt dışında tatil yapmış gibi olduk.

Genel olarak hava sıcaktı. Ancak deniz Almina için biraz soğuktu. Havuzu ise etrafında kum yok diye sevmedi. Bizde minik havuzunu deniz suyu ile doldurduk biraz güneşte ısıttık. Deniz soğuk olmasına rağmen girmek istedi ama simidini istemedi.

Otelin çocuk büfesi olmasına rağmen oraya ihtiyaç duymadık. Almina'ya göre güzel yemekler bulduk.  Tek eksi çorbaların füzyon mutfağından olmasıydı. Geleneksel çorba alternatifinin olmaması kötü oldu. Almina çorba çok seviyor. Gelince hemen ona güzel bir domates çorbası yaptım. Çok özlemişti.



Gece 9.30'a kadar dışarda vakit geçirdik. Almina deniz, kum derken yorulduğundan 9.30 civarında hemen uykuya daldı. Odamız suit odaydı ve şahane bir balkonu vardı. Biz de eşimle uzun keyifli sohbetler yaptık. Genel olarak akşam yemeğinden sonra ördekleri beslemeye gittik. Almina hayvanları o kadar çok seviyor ki. Bayıldı onlara. Sadece hayvan değil çiçekleri, otları bile seviyor.

 


Son keşfi ise dondurma oldu. Bizim dondurmalarımızı bile yemek istedi ki fotoğrafta görülmekte.




Pepee hastası kızım tatilde uğurböceğini görünce çok mutlu oldu.

Türk Gecesi'nin olduğu gece. Baba - kızın kıyafetlerine dikkat çekmek isterim :)

 Kitap okumayı hiç ihmal eder miyiz? Almina Şirinler kitabını görüp istemişti. Otelde de Cartoon Network kanalında Şirinler'i izleyince çok hoş oldu.

 Gözlemeci Kurabiyem :)
Bu yeşilliklerden yapılmış kapı Almina için çok özel. Neden mi? Burada haklı olarak Gece Bahçesi karakterleri Upsy Daisy'nin ve Tombliboo'ların yaşadığını zannetti. Onlara seslendi durdu.

Tatil çok güzel geçti. Almina için özellikle iyi oldu. Sevgili Çok Bilmiş'in de kendi kızında gözlemlediği gelişim atılımını ben de yaşadım. Almina artık her kelimeyi söylüyor, dikkati tavan yaptı, müthiş bağlantılar kuruyor, tüm eşyaların kime ait olduklarını biliyor. Beni şaşırtmaya devam ediyor.

12 yorum:

  1. Ohh ne güzeeel tatil yapmış gelşmişsiniz. Yerim ben o Alminayı yaa ne güzel eğlenmiş. :))

    YanıtlaSil
  2. Selcen'ciğim güzeldi valla :)

    YanıtlaSil
  3. Evete, evet, nihayet biri beni doğruladı; çok mutluyum şu an!
    Tatilde çocuklar gelişim atağı gösteriyorlar gerçekten de değil mi? Yani her seferinde de denk geliyor olamaz ki?
    Ela da dondurma keşfinde bulundu. Acaba evde dondurma hazırlamaya başlasak mı? Mesela diyorum karpuzu ezip dondursam tadı nasıl olur acaba? :)
    Almina'nın gözünde bir Baby Banz gördüm sanırım? Takıyor mu gerçekten, yoksa siz takıyorsunuz da o çıkartıyor mu? Bizde öyle oluyor da... :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle doğru tespit ben de tatil gelişmesine inanıyorum geçen sene de aslında olmuş ama ben bağlantı kuramamaşım.
    Evet dondurma almaktansa yapmak çok daha mantıklı hele Food Inc. belgeselini izledikten sonra evde yapmak şart oldu. Denemekte fayda var.
    Baby Banz'i valla korkarak aldım çıkartır diye ama takıyor uzun süre. Beni şok ettiği bir gerçek.

    Güzel yorumun için teşekkür ederim Sevgiler :)

    Not: En kısa zamanda dondurma deneyelim ;)

    YanıtlaSil
  5. Baba kız kıyafet çok iyi ama kırmızı elbiseli hali çok tatlı bu kurabiye kızın :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel fotograflar. iyi eglenmişsiniz. Aynı zamanda da dinlenmişsinizdir umarım..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeldi :) yine gitsek ne güzel olur

    YanıtlaSil
  8. upsy daisy'le büyüdü demek. bu hayalini ve yumuşaklığını ileriki yaşlara da taşıyacaktır mutlaka.
    çok tatlı..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Zeynep'ciğim Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. vallahi bizim tatilimiz benim işim için babasının omere bakacagı iznini kullanacağı 2 haftalık İtalya'ya gitmek zorunda oldugumuzdan bir baska bahara kaldı.. Bir kez daha üzüldüm.. Belki o da deniz tatili değil ama italyada baabsıyla yaşarken gelişim atağı geçirir??

    YanıtlaSil
  11. Niye olmasın İtalya'ya gitmek muhteşem güzel vakit geçirin Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...