29 Haziran 2011 Çarşamba

Almina'nın Kitapları 14: Deniz Kıyısında


Deniz Kıyısında Almina'nın en sevdiği kitaplardan. O kadar seviyoruz ki iki kere üst üste okuyoruz kimi günler. Küçük Pagur'un yaşadığı heyecanlı bir günü bize anlatıyor Anna Milbourne bu kez. Almina'nın deniz, kum ile tanışması ve sevmesinde bu kitabın etkisinin olduğunu düşünüyorum. Tatile gitmeden önce hikayenin biraz dışına çıkarak ona aldığımız kova - kürek ile neler yapacağımızı, dalgaları, balıkları anlatmıştım. İlk deniz kıyısına gittiğimizde kitabı hatırlatarak pagurdan bahsetmiştim. Almina artık çok rahat bağlantı kurabiliyor soyut ve somut şeyler arasında. Bu yüzden hemen sevdi deniz kıyısını.

Hazır yaz gelmişken eğer henüz kitaplığınızda bu kitap yoksa tavsiye ederiz. Güzel bir hikayenin yanında sımsıcak güzel resimlerle şahane bir yaz günü yaşayın. Ben en çok arkada görülen deniz fenerini seviyorum. Tüm kurabiyelere iyi okumalar...



Anna Milbourne
Deniz Kıyısında
TÜBİTAK Yayınları
+3

6 yorum:

  1. Bu kitabı biz de çok sevdik aynı zamanda aldığımız "çiftlikte" kitabı da çok güzel tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  2. :)) Çiftlikte kitabımız var seviyoruz onu da teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. aaa bu bizde yook :)) ama o kadar çok kitap almışımki uzun süre kitap siparişi vermeyi düşünmüyorum. İşyerindeki dolabım çocuk kitaplarıyla doldu arada bir tane alıp gidiyorum eve :) Dün Gölde'yi götürdüm. Gubaa diye aldı eline. Bakalım zamanla daha çok seviyor genelde kitaplarını :) ama bunun kapağına bile bayıldım listeye yazayım en iyisi :))

    YanıtlaSil
  4. Al bence tatlım çok güzel :))

    YanıtlaSil
  5. Merak ediyorum: Kitabı gerçekten okuyor musunuz? Ela, okutmuyor bana kitabı. Resimlerini anlatmamı istiyor. Eğer okuma ses tonunu hissederse hemen sayfayı çevirtiyor, ısrar edersem de kitabı kapatıyor :) Sen okuyor musun kitap cümlelerini ALmina'ya?

    YanıtlaSil
  6. Evet canım tüm cümleleri okuyorum ilk okumaya başladığımdan beri cümlelerini okuyorum. Küçük anlamaz diye düşnmemiştim. Eğer sevdiği bir hayvan varsa yada ilk kez gördüğü bir şey varsa "Bu fil" "Bak burada pisi var nerede?" gibi cümlelerin dışına çıkıyorum. Ama yine kadlığımız yerden okumaya devam ediyorum. Almina benim kitaplarımı bile bazen okumamı istiyor bunun bir örneğini akşam yaşadık Şolohov'u kapmış gelmiş biraz okudum ben de Ve Durgun Akar Don'u, yazısız kitaplarını bile okumamı istiyor bende bir hikaya uydurup orada yazıyor gibi okuyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...