15 Haziran 2011 Çarşamba

Tatil Bitti...

Tatilimiz bitti pazar sabahı döndük. Gayet güzel geçti. Hava güzeldi, deniz şahane... Daha detaylı bir yazı yazacağım. Ancak fotografları bilgisayara atamadım, daha doğru ben tatilde iken bilgisayarımdan bir şey bakmak isterlerken arkadaşlar çökertmişler. Tüm programlarım gitmiş. Malum annemdeyiz, fotograf programı CD'si bizim evde. Öyle bekleyeceğime bari otelin fotografçısının çektiği bu güzel fotografı paylaşayım dedim. Bu fotograftan anladım ki Almina babasına benziyormuş :)
Tatil detayları pek yakında :))

7 yorum:

  1. Babasına benziyor ama sana da benziyor. Yanyana durunca anne-kız olduğunuz belli en azından. Daha ne olsun!

    YanıtlaSil
  2. Babasına benzeyip benzemediğini ayırt edemiyorum ama güzellik konusunda annesi ile yarıştığı kesiiiin :)
    Sevsinler onun o pembe elbisesini kibar Kurabiyeee :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Zeynep'ciğim bu güzel sözler için :)) Mahçup oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz Denizcim.Umarım iyice dinlenip,keyifli vakit geçirmişsinizdir.
    Özlettin kendini bu arada :))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çıkmışsınız bence de.. maşallah.. devamını da bekleriz ..

    YanıtlaSil
  6. :)) teşekkürler pek yakında yazacağım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...