18 Temmuz 2011 Pazartesi

2'ye 2 Kaldı


Sen ne kadar hızlı büyüdün böyle. Daha geçen gün baktım minik bebeklik fotoğraflarına. Artık herşeyden anlıyor, herşeyi anlatabiliyorsun. Her kelimeyi söylüyorsun. İlk agunu duyduğum anları hatırlıyorum da. Ne kadar hızlı geçmiş zaman. Güzel olunca an hızlı akıyor demek zaman. O kadar güler yüzlü ve cana yakınsın ki. Herkese el sallıyor, gülümsüyorsun. O kadar tatlısın ki boşuna kurabiye demedim ben sana. Seni çok seviyorum birtanem. Allahım sana ve tüm meleklere uzun ve mutlu bir ömür versin.

14 yorum:

  1. Ben bile şaşırdım şu anda. Kocaman oldu maşallahhh. Abla oldu artık :)

    YanıtlaSil
  2. eve Deniz'im güzel anlar çabucak geçiyor, Kurabiyenle birlikte geçireceğin nice güzel anlarla dolu yıllara bitanem...

    YanıtlaSil
  3. Büyü büyü de kocaaamaaan bi kız ol...:)))))))

    YanıtlaSil
  4. Gizemmmm naber canım özledim seni :)

    Canım Serap amin canım hep birlikte inşallah :)

    Canım Aytuğ senin kız da büyüdü bire bişiy kalmadı değil mi? Maşallah ona :)

    YanıtlaSil
  5. Ne çabuk büyüyorlar gerçekten...
    Tatlı kurabiyenizle birlikte, herbiri biribirinden tatlı nice yıllar, nice yaşlar...
    Maşallah...

    YanıtlaSil
  6. Doğduktan sonraki süreç hızla geçiyormuş.Hemen büyüyorlar..
    Maşallahh kızına kocaman olmuş :)))

    YanıtlaSil
  7. :)) evet gerçektende öyle. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. güzel zamanlar hep çabucak geçiyor.
    yavrularımızla hep çabucak geçsin zaman :)

    YanıtlaSil
  9. amin güzel mutlulukla geçsin zaman :)

    YanıtlaSil
  10. CANIM BENİM DAHADA BÜYÜ İNŞALLAH SAĞLICAKLA. BİZDE HEP ŞAŞKINLIKLA İZLEYELİM YANIMIZDA BÜYÜDÜĞÜNÜZÜ.

    YanıtlaSil
  11. canım teşekkür ederiz hep birlikte inşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...