18 Ağustos 2011 Perşembe

1 Ay Kaldı


Almina'nın 2. doğumgününe tam bir ay kaldı. İnanması gerçekten çok güç nasıl da çabuk geçiyor zaman. Geçen seneyi düşünüyorum ayakta durmaya çalışan bir bebekti. Ya ondan önceki sene henüz karnımdaydı, heyecanla odasını eşyalarını hazırlıyordum. Rabbim tüm bebeklere sağlıklı uzun bir ömür versin.


Bu arada yaz Ramazanı bir başka güzelmiş. Benim hatırladığım en eski Ramazan haziran ayındaki. Bazı akşamlar iftardan sonra gezmeye çıkıyoruz. Geçen akşamda Saat Kulesi'nin oraya gittik. Belediye Kule'nin etrafını çok güzel düzenlemiş ve Ramazan sokağı bu sene oraya kurulmuş. Gayet keyifliydi. Tabii biz Almina'nın uyku saatini kaçırmamak için fazla kalamadık. Ama tüm İzmitlilere tavsiye olunur.

Ve son cümle: Başta tanışma fırsatı bulamadığım kayınvalidem ve kayınpederim olmak üzere tüm deprem şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Keşke hayata olsalardı da Almina'yı görebilselerdi. UNUTMADIK UNUTMAYACAĞIZ...

5 yorum:

  1. Denizcim bilmiyordum eşinin ailesinin depremde vefat ettiğini.Depremi yaşayan ve sevdiklerini kaybedenler başka yaşıyor şu tarihleri.Allah rahmet eylesin.Böyle durumlarda sözlenecek söz bulunamıyor.

    Zaman çok çabuk geçiyor,bende senle aynı duyguları yaşıyorum bu aralar,ne çabuk geçti vakit.Küçük bir tebessüm etti diye günlerce konuşuyorduk şimdi kahkahalar atıyor evin her bir yanında...Yavrularımızın yeni yaşları hayırlı olur inşallah.Bizim çok az vaktimiz kaldı.Hazırlıklarımızı yaptık,son işleri de yoluna koyduk mu tamam.

    Bu arada bir kaç gece önce seni ve Alminayı rüyamda gördüm :)
    Bir sokakta karşıyaşıyoruz Almina beni tanıyor:), sohbet ediyoruz,sen Ktü geçtiğini burada çalışacağını söylüyorsun :)Sarılıp vedalaşıyoruz falan.Sabah uyandım sanki seni ve Alminayı gerçekten görmüşüm gibi oldum.Nir sevindim anlatamam.
    Hayırdır İnşallah :))

    YanıtlaSil
  2. zaman cidden çabuk geçiyor.benim hala ona buna doğum hikayemi anlatasım var mesela :)

    Alminaa,geri sayım hızla devam ediyor desene ;)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Hacer ne güzel bir rüyaymış hayır olsun çok mutlu oldum belki gerçekten tanışacağız onun rüyasıdır bu. Evet sizin doğumgününüze de az kaldı. Keşke yanınızda olabilseydik. Şimdiden sağlıklı, mutlu, uzun bir ömür diliyorum Asel'ciğime. Maalesef deprem bizim için çok farklı şeyler ifade ediyor. Allah mekanlarını cennet etsin. Sevgiler...

    Sevgili Tiryaki o doğum anı o kadar büyülü ki ben de defalarca anlatmak istiyorum. Evet geri sayım başladı :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Meşhur vecizemi tekrarlamak istiyorum:

    İnsanın başına gelen en güzel şey, çocuklarının büyümesine şahit olmasıdır.

    Almina kuşun büyüdüğünü görmek beni çok mutlu ediyor, onu çok seviyorum. tabi annesini de :)

    rahmetli babaanne ve dedeye için de, nur içinde yatsınlar diyorum; diğer tüm deprem şehitleri gibi...

    YanıtlaSil
  5. Canım Tülay'ım teşekkürler biz de sizi çok seviyoruz ve sana katılıyorum bu şahitlik en büyük mutluluk
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...