3 Ağustos 2011 Çarşamba

Almina'nın Kitapları 16: Evde (Pencereli Kitaplar)


Nurturia çekilişi vesilesiyle Sevgili Tülin ve oğulları göndermişlerdi bu kitabı. Almina o kadar çok seviyor ki bir yere giderken genelde yanımıza bu kitabı alıyoruz. Bir hikayesi yok ama açılacak bir sürü penceresi var. Resimdeki olaylara bakarak kendiniz güzel bir öykü uydurabilir, pencereleri açma kapama oyunları oynayabilir, nesnelerin adlarını öğretebilirsiniz. Almina kedi hastası olduğu için en çok kedi bulmaca oyunu oynuyoruz. Açıp kapama yaptığı için ince motor kaslarını gelişimine de destek oluyor.

Serinin Okulda, Lunaparkta ve Kampta seçenekleri de var. Diğerlerini de almayı istiyorum.




Evde (Pencereli Kitaplar Serisi)
Çiçek Yayınları
+1

6 yorum:

  1. Çok güzel bir tesadüf olmuş,bende buna benzer bir kitap arıyordum ama baktıklarınım yaş sırını biraz yüksekti.Asel de kedilere bayılıyor hatta abartılı bir sevgi anlayışı var, geçenlerde köye gittiğimizde kedileri sarıp sarmaladı kediyi canından bezdirdi,kedi de onu çok az tırmaladı.Artık kedinin peşini bıraksın diye 'bak kedi sana zarar verdi artık peşini bırak ' dedim.Cevap ' hayıy anne kedi beni seviyo yalnıslıkla yaptı '

    Hayvanları çok seviyor bu modeller sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. Yesinler onu :))Bu kitap tam Asel'e göre anlaşılan.

    Ben de sevdiğim için çok seviniyorum Almina'nın hayvan sevmesine.

    Sevgiler çok öpüyoruz sizi :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim ilk kitaplarımızdan bu seri. Çok ama çok eğlendik onlara bakarken. Hala arada eline alıp öyküler kuruyor Ada. Okulda benim favorim.

    YanıtlaSil
  4. O zaman ilk Okulda'yı alalım biz de teşekkürler Ada'yı çok öpüyorum Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba, montessori etkinlikleri ararken blogunuza rastladım. Evdeki adamların uyumasını fırsat bilerek saatlerdir yazılarınızı keyifle okuyorum. Bir sayfayı bitirip önceki kayıtlar diye diye saat gecenin ikisi oldu. Kızınızla yaptığınız her bir çalışma çok güzel, keyifli ve yararlı. Eminim Almina büyüdüğünde annesinin kendisini ne kadar sevdiğini, önemsediğini hep hatırlayacak; şimdi olduğu gibi sevgi dolu, mutlu ve başarılı bir insan olacak.

    Benim kuzum da 22 aylık bir delikanlı. Ben de onunla sizin kadar olmasa da bir şeyler yapmaya çalışıyorum; ama galiba biraz sabırsızım. Gösterdiğim her şeyi hemen yapsın istiyorum; o ise kafasına göre takılıyor, orta yolu bulmaya çalışıyoruz. Montessori sabrını edinmem lazım. Göster, yapmazsa müdahale etme, kaldır, sonra dene... çalışmam lazım:))
    Size bir şey sormak istiyorum. oğlum Deniz -adaşınız- çok küçüklüğünden beri sürekli kitap, dergi karıştırıyor, hiç yırtmadan sürekli sayfaları çeviriyor; ama ben ona hiç kitap okuyamıyorum. Hemen gelip elimden alıyor, kendi sayfaları çeviriyor ya da benim elimdeyse de okuduğum sayfayı sürekli çevirmeye çalışıyor. Sanırım ben de bu nedenle kitap okuma işini biraz ihmal ettim. Siz o kadar çok kitaptan bahsetmişsiniz, okuduklarınızı anlatmışsınız ki ne kadar özendiğimi anlatamam. Siz Almina 22 ay civarıyken bunu nasıl yapıyordunuz? Siz okuyorsunuz o dinliyor mu? Yani kitap önünde dururken o sayfayı okumanızı bekliyor mu? Bir kitabı ne kadar süre okuyorsunuz? Sonra onu kitaplığa koyup yenisine mi başlıyorsunuz? Ben zor da olsa geçenlerde hikayeli yapboz kartlarını okumaya çalıştım, hasta olup doktora giden çocuk hikayesi ilgisini çekti ama diğerlerini pek dinlemek istemiyor, ilgisini çekmiyor konuları. Küçük hikaye kitapları sipariş verdim dün, artık onları dinlesin dinlemesin okuyacağım. Neyse çok uzun oldu, ben diğer yazılara geçiyorum. bu bloga zaman ayırıp böyle güzel paylaşımlarda bulunduğunuz için ayrıca teşekkür ederim.

    Sevgiler... deniz'in annesi derya...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Derya çok teşekkür ederim çok mutlu oldum...
    Erkek çocuklar kitap konusunda biraz sabırsız olduklarını gözlemliyorum. Yırtmaması ve kitaplarla ilgilenmesi çok güzel ancak biraz sabırsızlık göstermesi o dönem için normal. Siz okumaya devam edin ayrıca kendinizde kitap okuyun o oyun oynarken siz bir şeyler okursanız bunun çok faydası olacaktır. Artık Almina "sen kendi kitabını oku ben kendi kitabımı okuyayım" diyor o kendisi okuduktan sonra bana veriyor ben okuyorum artık böyle olmaya başladı okuma düzenimiz. Bir de Almina yürümeye başladığı andan itibaren okumamı istediği kitabı kendisine seçtirdim. Kitap okuyacağımız zaman yada yatacağımız zaman "hadi git hangi kitabı okumak istiyorsan seç bakalım" dedim. Bu da güzel bir yöntem bence. Onun da tercihine bakmak lazım. Kitap alırken ve okurken ona da sormayı ihmal etmeyin. Eminim sizin bu sevgi ve ilginizle çok iyi bir okuyucu olacaktır.
    Adaşıma kocaman öpücükler gönderiyorum. Böyle güzel bir yorum için de size teşekkür ederim. Böyle güzel dönüşler almak bana çok büyük bir motivasyon oluyor.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...