24 Ağustos 2011 Çarşamba

Çerçeve


Bir süredir biriken maden suyu kapakları buna dönüştü. Eşim tam atmak üzereyken "Atmaaaaa" diye müdahale ediyordum. O da "Niye?" diye soruyordu. Çerçeveyi yapınca "İşte bunun içindi" dedim "Güzel olmuş" dedi :)

Büyük fotograf 14 Şubat 2010'da sevgililer gününde çekildi. Kapakların içindekiler Almina'nın ilk haftalarında çekilen fotograflar. Yaparken büyük keyif aldım. Şimdi duvarda bana bakıyor bir sürü Almina.

Almina görünce ne tepki verdi derseniz "Bebekkkkkk" dedi :) Bu kadar çok bebeği bir arada görünce çok mutlu oldu, bebek delisi kızım. İçtiğiniz maden suyu kapaklarını biriktirin ve siz de deneyin ben şimdi yeğenim için biriktiriyorum :)  

7 yorum:

  1. Aaiiiyyy çok güzel olmuş bu :)
    Bir sürü Kurabiyeeee, çok sevimli :))
    "Bebekkkk" :))
    Bu senelerce kalır Kurabiye'ye hatıra olarak :)

    YanıtlaSil
  2. :)) teşekkürler Zeynep'ciğim sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  4. vayyy!!! çok yaratıcı gördüm seni, gözlerim yaşardı... çok ciddiyim, dalga geçmiyorum, bayıldım. izninle denemek istiyorum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Pınar teşekkür ederim :)

    Canım Tülay mersi dene valla çok zevkli oluyor :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Sevgili Umur Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...