19 Ağustos 2011 Cuma

Haftanın Aktivitesi : Balık Tutma



Çocukken en sevdiğim oyunlardan biriydi balık tutma. Filiz Ablamın başının etini yerdim birlikte oynayalım diye. Diğer bir baş eti yeme operasyonum ise aldığımız kağıt bebeklerin kıyafetlerini kestirmemdi. Hepsi bitene kadar rahat vermezdim.

Gitti Gidiyor'da bu ahşap balık tutma setini bulunca çok beğenmiş epey bir süre önce almıştım. Almina o zaman küçüktü. Geçenlerde ortaya çıkardım ve gerçekten çok sevdi. İtiraf etmek gerekirse tuttuğu balıkları kovaya koymak onun fikriydi. Balıkları tutmaya başlayınca gitti ve sepetinden kovasını getirdi. Artık günde en az bir kez balığa gidiyoruz. Balık yemeyi de sevdiği için sanırım tutma konusunda da başarılı oluyor :)




 

4 yorum:

  1. Balıkçı güzelleri sizi :)

    YanıtlaSil
  2. aktivitelerinize bayılıyorum canım ,ben savsakladım yaz gelince sokak böcüğü oldu ...

    YanıtlaSil
  3. Yasemin'ciğim biz de park = baba, babası gelince evde durana aşk olsun :)
    Bu güzel günlerde dışarda olsunlar kışın çok ararlar bu günleri öptüm canım Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...