19 Eylül 2011 Pazartesi

Almina'nın 2. Doğumgünü

Önce hazırlıklar yapıldı. Almina balonları çok sevdiği için bu sene balon temasını seçtik. Herşeyimiz balonlarla süslüydü. Sevgili Tiryaki Hobi gelen konuklarımıza vermek üzere şahane magnetler hazırladı. Magnetlerin yanında, miniklere bir iki sürprizimiz de vardı torbalarımızda.








Sonra Pastamız geldi...





Misafirlerimiz geldi ve partimiz başladı...












Partimiz çok güzel geçti. Aileme, Sevgili Seda'ya, Canım Arkadaşlarım Tülay, Tuba, Benay ve Füsun'a geldikleri için çok teşekkür ederim. Hediyelerimiz sanırım ayrı bir yazıyı hakediyor. Arkası yarın :)

23 yorum:

  1. Pasta harika, balonlar, süslemeler harika. Ama en güzeli Almina olmuş. Nice nice mutlu ve sağlıklı yıllar diliyoruz prensese

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkürler Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar alminaa:)sıra 22ini görmekte:)))

    YanıtlaSil
  4. nice nice mutlu yıllara..pastanıza, balon temanıza süslemelerinize bayıldım doğrusu..hele alminacım nasıl tatlı olmuş tam prenses tam yemelik maşallah sübhanallah..rabbim daha nice yaşlarını ve hep güzel günlerini göstersin sana..bu arada ben kızıma blok yapmaya ilk senin bloğunu görünce karar verdim..yani almina benim ilham perim..sende ilk izlediğim bloksun..şimdi 2 yaş oldu cimcime..çok öpüyorum ikinizide..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Canım ne kadar mutlu oldum Almina adına çok teşekkür ederim size minik de olsa bir ilham vermek benim için büyük bir keyif oldu. Afra'yı kocaman öpüyoruz Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Minik kurabiyenin yeni yaşı hayırlı olsun canım. Çok cici görünüyor fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  7. Canım Biblio'm teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Daha nice yaşlara Almina
    Burcunun çektiği fotoğrafları gördüm pek tatlı olmuş..

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler Sevgili Nihal :) çok güzel gerçekten fotograflarımız Burcu Hanım muhteşemdi
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Günlerin getirdiği Mutluluk olsun sana kibar gülüşlü Kurabiye'm :) Sevdiğin ve sevildiğin bir hayat yaşarsın inşallah. İyi ki doğmuşsun sen, sağlıklı mutlu bol gülücüklü nice yaşların olsun minik Almina :)

    O pastayı kibarca üfleyişini yer bitiririm ama :)
    Her hali ayrı asaletli bayılıyorum şunun duruş pozlarına yaa :)

    Nazar Duaları eksik olmasın üzerinden, Allah korusun onu tüm kötülüklerden :)

    YanıtlaSil
  11. herşey çok güzeldi canım asıl biz teşekkür ederiz, öptük kocaman

    YanıtlaSil
  12. Fotoğrafların hepsi biribirinden güzel. Nice mutlu, sağlıklı yaşları olsun inşallah Bıdığın :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Bu güzel yorumlar için çok ama çok teşekkür ederim

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Ya herşey ne güzel görünüyor. Mutlu yıllar fıstık Almina... nice güzel yaşların olsun. Duvara astığınız "almina 2 yaşında" yazısını çok beğendim kopya edeceğimdir. Bilginize. :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. :)) çok teşekkürler... elbette kopya et ama bir şartla fotosunu isterük :))

    YanıtlaSil
  16. herşey şahane! ayrıntılara bayıldım.
    cıvıl cıvıl bi parti olmuş :)
    nice yaşlara Almina ;)

    YanıtlaSil
  17. iyi ki doğmuş kurabiye. zamanın nasıl hızlı aktığını yine öğrenmiş olduk böylece.

    dipnot: Almina, elbisene bayıldım.annene söyle bana da alsın :)

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkürler Sevgili Tiryaki :)

    Gizem'ciğim aynısını istiyorsan alırım hemencik :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. İyi ki doğmuş Almina!
    Sizlerle ve sevdikleriyle nice mutlu yaşlara...

    Herşey çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık...

    İkea mutfağa da bayıldımmmm...:))

    YanıtlaSil
  20. her şey çok güzel olmuş benim kızımında 11 kasım da 2. yaş günü biz de böyle güzel bir parti yapabiliriz inşallah nice senelere

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...