8 Eylül 2011 Perşembe

Almina'nın Kitapları 19: Güneşli Bir Gün


Amazon'da gezinirken Anna Milbourne'un "Sunny Day" kitabını görmüştüm. TÜBİTAK'tan çıkan Rüzgarlı Bir Gün, Yağmurlu Bir Gün ve Karlı Bir Gün kitaplarının tamamlayıcısıydı. Hemen TÜBİTAK'a mail attım bu kitabın yayınlanma ihtimalini sordum. Meğer onlar da yayın hazırlığı içindelermiş ve Temmuz ayında yayınlanacağını bildirdiler. Buna çok memnun oldum. Ağustos ayının başında kitaba rastlayınca hemen aldım.

Güneşli bir yaz gününde okumaya başladık kitabımızı. Kitapta bulutlar çekilince güneşin ortaya çıkmasından, ayçiçeklerinin güneşi izlemesinden, arıların bal yapmalarından, cırcır böceklerinden, ağacın gölgesinde neler yapılacabileceğinden bahsediyor. Diğer Anna Milbourne kitapları gibi çok güzel. Çizimler Elena Temporin'e ait ve insanın içini açıyor.

Eğer  Rüzgarlı Bir Gün, Yağmurlu Bir Gün ve Karlı Bir Gün kütüphanenizde varsa bunu da en kısa zamanda alın. Keyifli bir gün sizi ve kurabiyenizi bekliyor. 




Güneşli Bir Gün

Anna Milbourne

TÜBİTAK

+2

3 yorum:

  1. Bu kitabın baskıya hazırlandığını senden duymuş çok mutlu olmuştum.Serinin diğer kitapları var bizde de.Elvin Asel en çok yağmurlu bir gün ü seviyor.Rizede yaşadından mı acaba bilemiyorum :))
    Güneşli bir gün birim kitaplığımızdaki yerinide alacak inşallah ilerleyen günlerde.
    Bu arada Almina için hazırladığım aktivite köşesini merak ediyordum.Bitti mi? Nasıl görünüyor ? Yazacakmısın onun hakkında.Bende başladım hazırlıklara ,fikir aşamasındayım hala :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bitti canım köşemiz ancak doğumgünü hazırlıkları girince araya yazamadım bir türlü. En kısa zamanda resimleri paylaşacağım canım. Çok öpüyoruz sizi :)

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin.Eminim herşey çok güzel olacaktır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...