15 Eylül 2011 Perşembe

Yeni Yaşa Yeni Tasarım

Yeni yaşımıza 3 gün kaldı. Ben de evdeki hazırlıkları bir yana bıraktım blogumuzu yenileyim dedim. Sabahtan beri birşeyler yapıryorum umarım herkesin hoşuna gider. Ben sevdim. Diğer temamız bebeklik ile ilgili ögeler içeriyordu. Artık benim kızım büyüdü. Biberon hayatından çıktı, kendi yemeğini yiyor. Bir de bezi atabilsek yeni yaşımızda çok güzel olacak. Doktorumuz sakın zorlamayın dediği için tümden bıraktım. Ama yakın bir zamanda tekrar minik minik başlamak niyetindeyim. Her şeyi söylüyor bunu da başarabilir diyorum. Blogun tasarımı ile ilgili görüşlerinizi merakla bekliyorum.

8 yorum:

  1. çok güzel olmuuş.. kelebekli kelebekli içim açıldı.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok şeker olmuş. Tam bir gençkız blogu olmuş. :))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık. çok güzel renkler ve kelebekler. aynen benim de içim açıldı. Yeni yaşında yeni temasını güle güle kullansın minik tarçınlı kurabiye
    feride

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Feride çok teşekür ederim güzel dileklerin için :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Cıvıl cıvıl olmuş.İnsanın içini pır pır ettiriyor...Çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuş bayıldım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...