13 Ekim 2011 Perşembe

Dil ve Matematik Aktiviteleri: Sonbahar

˜ DİL  

SONBAHAR SÖZCÜKLERİ




 Hazırladığım Sonbahar Sözcükleri üzerinde çalıştık. Sonbaharı anımsatan sözcükleri öğrendik ki bazılarını Almina daha önce kitaplar vasıtasıyla öğrenmişti.
Hazırladığım Sonbahar Sözcükleri dosyasını  https://docs.google.com/leaf?id=0B5ToKLGMPx4SMDViMGEzOTktODAyNi00ODhmLWFkMWUtOWExNzJmNGM2NTFl&hl=en_US adresinden indirebilirsiniz.


˜ MATEMATİK 

YAPRAK SAYMA



Aslında Almina 10'a kadar sayabiliyor. Ancak çok hızlı gitmemek için üçe kadar saymak ile yetindik. Keçeden hazırladığım sonbahar yapraklarını saydık. Rakamları aynı renkteki yapraklarla eşleştirerek bir aktivite daha yapmış olduk .

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)  

8 yorum:

  1. harika olmuş, bravo valla hepsi güzelde şu keçeden yaprak yapma işi bana zor el becerim sıfır ben en iyisi sokaktan yaprak toplayıp yapsam :))

    YanıtlaSil
  2. Nihal'ciğim aslında keçe işi zor değil ama el oyalıyor biraz aslında daha çok yapma düşüncesindeydim Almina gördü istedi :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. mükemmeeel bayıldım bayıldımm :) hemen de çaldım :) 3. yaşa doludizgin girdiniz bakıyorum da :) biz bu ara taşınmaydı, hastalıktı derken aktivitelere biraz ara vermiştik. Bir de kreş var ya malum orda fazlasıyla yapıyorlar diye biraz saldım ama birlikte yapılanın da tadından yenmiyor değil mi?? ilk iş olarak biz de bir haftasonu doğa masası için dışarı çıkalım sonra da sizi takip edelim öptüm canımcımm

    YanıtlaSil
  4. :)) aynen öyle oldu canım, ama sizin okul zaten anlattıklarına bakılırsa muhteşem :) ama tabii birlikte vakit geçirmek paha biçilmez biz de sizi kocaman öpüyoruz :))

    YanıtlaSil
  5. merhaba deniz;ellerinize sağlık yıne harika aktıviteler yapmışsınız bizde oğlumla sizden gorup görüp yapıyoruz:))

    rakamlarla,ipe dızılen harfleri nerden aldınız acaba..meral

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Meral teşekkür ederim çok mutlu oluyorum böyle dönüşler olunca
    hemen sorulara geçeyim rakamlarımız mıknatıslı ve Almina'nın beyaz tahtası üzerinde duruyor normalde linki bu
    http://www.e-bebek.com/egitici_oyuncaklar/megcos/megcos_miknatisli_rakamlar/MEG-48297

    harfleri de gitti gidiyordan almıştım ancak sanırım ürün bitmiş linkini aradım fakat bulamadım. Onun yerine internette ipe dizme adıyle pek çok oyuncak var ancak ben harfli olanına rastlamadım. İnce motor gelişmesi için ahşap boncukları da ipe dizebilir amaç aynı sonuçta.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık çok güzel şeyler yapmışsınız.Öptük sizi :)

    YanıtlaSil
  8. Canım teşekkür ederim biz de sizi öperiz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...