18 Ekim 2011 Salı

Kurabiyem 25 Aylık


Benim tatlı kurabiyem gün geçtikçe büyüyor. Her gün onu karnımda taşıdığım günleri ya da minicik olduğu zamanları anımsıyorum ve şimdi inanmakta güçlük çekiyorum. Her çocuk gibi bizi şaşırtmaya devam ediyor. Bu aralar tutturdu "Şemsiye" diye :) Dün akşam gittiğimiz AVM'de bulamadık, bakalım ilk bulduğumuz şemsiyeyi alacağız sanırım.

Bu alttaki fotoğraf da benim geçenlerde yaptığım "eski CD değerlendirme çalışmam". Bu salyangoz şablonunu nereden bulduğumu  hatırlamıyorum ama bu tarz pek çok örnek mevcut internette. Arkasına da bir magnet yapıştırınca şahane bir buzdolabı süsü oluyor. Almina bu fotoğrafta 5 aylık. Unutmadan Salyangozun büyük bir kısmını Kurabiyem boyadı  :))



7 yorum:

  1. salyangoza bayıldım. elinize sağlık, çok yaratıcı bir çalışma...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Dile kolay değil mi, büyüdüklerini görmek çok zevkli hele yaptıklarını izlemek ayrı bir zevk. Sağlıkla mutlulukla büyüsün tatlı kurabiye:)

    YanıtlaSil
  4. hamilelik sürecine şahit olan biri olarak bende gerçekten inanamıyorum:)) aktiviteler çok güzelll:)) bazen senden bahsediyorum buradakilere ....diyorum yaptıklarını gördükçe inanamıyorum nasıl yetiştirdiğine:))) maşşallah diyorummm....

    YanıtlaSil
  5. :)) bu da kitap okumak gibi canım bir şeyi istersen zaman sorun değil önemli olan istemek kısmı sanırım :))
    Özlüyorum seni sevgiler...

    Not: Umuttepe'de hava 3 derece :S

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...