10 Ekim 2011 Pazartesi

Sanat ve Müzik Aktiviteleri: Sonbahar

˜ SANAT 

OYUN HAMURUNDAN SONBAHAR YAPRAĞI




Sarı ve turuncu renkli oyun hamurlarımızı bir güzel açtık ve yaprak kalıbımız ile kestik.

ELMA BASKISI 



Elmayı ikiye böldük ve kırmızı parmak boya ile boyadık, yeşil parmak boyasına Almina baş parmağını batırdı ve yapraklarını yaptık.

YAPRAK - AĞAÇ ÇALIŞMALARI






Önce Almina kahverengi boya ile bir güzel karalama yaptı. Sonra kağıdın arkasını çevirdik ve Almina'nın elini çizdik. Kestim, Almina beyaz kartona yapıştırdı. Daha önce topladığımız yaprakları yapıştırdı.

Yaprakları yaprak şeklinde delgeç ile yaptık ve yapıştırdık.

SANAT KÖŞEMİZ



˜ MÜZİK 




İnternet ortamında bulduğum bu şarkının sözlerini yazdım, sonbahar temalı bir çerçeve hazırladım, şarkıyı dinledik ve söylemeye çalıştık.  

Hazırladığım şarkı sözleri dosyasını https://docs.google.com/leaf?id=0B5ToKLGMPx4SYzFiODEyNWUtOTkyYy00YzdhLWE3MTQtMWNhZDBiZDQ1MTlm&hl=en_US adresinden indirebilirsiniz.

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)

19 yorum:

  1. ne güzel zaman geçirmişsiniz.. kızımın büyümesini heyecanla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. ayrıca ojeler de dikkatimden kaçmadı, kokoşum benim...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Sevgi büyüdükçe çok daha keyifli olacak herşey :)

    Canım Tülay ojelere dikkat etmene sevindim zira dün silmiş bugün yenisini sürme sözü vermiştim hatırladım sayende teşekkürler :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bunlar hemen denemeli ellerinize sağlık ayrıca bu şarkı sözlerini ne güzel yapmışsınız çok beğendim ne kadar ilgili bir annesiniz Almina çok şanslı :))

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Öykü Duru teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok şanslı Almina biliyor musun?Senin gibi bir annesi olduğu için.Nasıl herşeyi ile yakından ilgileniyor,onu her konuda eğitiyorsun,bravo!Hayranım sana...

    YanıtlaSil
  7. Canım çok teşekkür ederim çok mutlu oldum umarım Almina da durumdan memnundur :) Senin de öyle olacağından eminim oğluşun büyüsün biraz hele
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Bu delgeçli çalışmada el işi kağıdı mı kullandınız acaba? Bugün biz de elma baskısı yaptık çok güzel oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim :)) evet kırmızı sarı ve turuncu el işi kağıdı kullandık kolay gelsin size :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş bu çalışmalar, kopya çekeceğim izninle özellike elmalı olana bayıldım.

    YanıtlaSil
  11. Tabii canım yapın siz de niye buraya yazıyoruz ilham olalım birbirimize değil mi ama ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Denizcim çok güzel çalışmalar yapmışsınız Alminayla.Kopyala yapıştır yapıyorum zihnimde haberin olsun. ;) Bu arada oyun hamuru kalıplarını netten aldıysan adres isteyeceğim senden zahmet olmazsa :)

    YanıtlaSil
  13. Harika çalışmalar bunlar. Dosyalar için de teşekkürler. Ellerinize sağlık. Almina gerçekten çok şanslı bir çocuk. TAbii sende. :)

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Hacer çok mutlu olurum :)) Netten almamıştım burada bir mağazadan aldım :(

    Sevgili Bahar çok teşekkürler Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Tembelliğime ne kadar iyi geliyrosun Deniz. Sen olmasan kolumu kıpırdatmayacağım valla aktivite için :)

    YanıtlaSil
  16. Etkileşim işte :)) ben çok mutlu oluyorum böyle şeyler yaparken stres atıyorum valla kasım ayı aktivitelerimiz için çalışmaya başladım bile :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Paylaşım ve yorumlar çok önceden yapılmış ama ben yine de okunacağını ümit ederek yazıyorum :))
    Çok harika ve yaratıcı çalışmalar olmuş. Tebrik ediyorum sizi.Bende kızımla böyle aktiviteler yapmak ve kaliteli zaman geçiremedik diye her günün sonunda vicdan azabı yerine iç huzuru yaşamak istiyorum. Kızım 19 aylık biz de yapabilirmiyiz yoksa 2 yaşını mı beklemeliyiz..Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler en azından deneyebilir tepkisini görebilirsiniz eğer hazırsa devam edersiniz ya da onun yaşına göre uyarlayabilirsiniz. Sevgiler :)

      Sil
  18. çok güzel olmuş hocam gerçi kaç yılında paylaşmıssınız ama yinede emeğe saygı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...