29 Kasım 2011 Salı

Almina'nın Kitapları 30: Çiftlikte


Yine çok sevdiğimiz bir Anna Milbourne kitabı. Uzun süredir kitaplığımızda yer alan bu kitap ile tüm çiftlik hayatını öğrendi Almina. Benim bu ay için hazırladığım Duyusal Havuz - Sensory Tubs'a esin kaynağı olan bu kitap gerçekten hem çizimleri hem de öyküsüyle çok güzel. Çizimler Alessandra Roberti'ye ait.

Anne Milbourne her zamanki tarzı ile çiftlik hayatını öğretiyor. Çiftlikte bir günün nasıl yaşandığı, hayvanları, tarlaları anlatıyor. Almina'nın en çok dikkatini çeken tarladaki korkuluk olmuştu. İlk okuduğumuz andan beri Korkuluk kelimesini biliyor ve hatta "Ay korktu" (=ay korktum) diyor :)

Tüm Anne Milbourne kitapları gibi bu kitapta tüm minik kitap kurtlarının kütüphanelerinde olmalı.


Çiftlikte
Anna Milbourne
TÜBİTAK
+1

3 yorum:

  1. Deniz'de çok seviyor özellikle traktörün tohum ekmesine bayılıyor ve süt sağma faslına:)

    YanıtlaSil
  2. Deniz var ya harikasın. Mihri Hatuna daha doğmadan aldığım tüm kitapları okuyosunuz. Ben de yavaş yavaş gösteriyorum şimdi. Bir de aktivitelere bayılıyorum. Sırayla yapacağız bakalım biz de....

    YanıtlaSil
  3. :)) aktiviteler çok keyifli oluyor canım merak ediyorum nasıl tepki verecek kuzu
    çok öperim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...