30 Kasım 2011 Çarşamba

Almina'nın Kitapları 31: Küçük Tay


Geçen ay bu serinin Küçük Sincap kitabını okumuştuk. Bu ay konumuz Çiftlik olduğu için Küçük Tay'ı aldım. Bu seri gerçekten çok hoş bir seri yine Küçük Sincap'ta olduğu gibi bir tayın gelişimini, büyümesi ve doğayı keşfetmesi anlatılıyor. Fransa'nın güneyinde Camargue - Kamarg Bölgesinde yaşayan atlar doğduklarında koyu renktir, zamanla büyüdükçe renkleri açılır ve beyaz olurlar. Bizim küçük tayımız Prens de bu gelişimi izler.

Kitabı Marie Duval yazmış ve Pierre Courunne resimlemiş. Çizimleri gerçekten bir tablo gibi. Biz severek okuduk.



Hayvanların Sevimli Dünyası: Küçük Tay
Yazan: Marie Duval
Resimleyen: Pierre Couronne
Altın Kitaplar
+2

4 yorum:

  1. Kapak ne kadar güzel bakmaya doyamadım. Bu arada Almina kitap sayısıyla bizi geçecek neredeyse :)

    YanıtlaSil
  2. Canım Gizem'ciğim aynen öyle onun kitaplarına yer açmak için kendi kitaplarımı kaldıracağım yakında :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu çok severek takip ediyorum. Siz bana rehber oluyorsunuz. Paylaşımınız için çok teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben bu güzel yorum için teşekkür ederim Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...