28 Kasım 2011 Pazartesi

Bilim&Kültür: Çiftlik

YETİŞKİN - YAVRU ÇİFTLİK HAYVANLARI 


Bu ay bilim ve kültür alanında da aktivite hazırlamıştım. İlk aktivitemiz çiftlik hayvanlarının yetişkin ve yavru kartları idi. Hayvanları çok sevdiği için Almina bu tür aktiviteleri çok seviyor. Kartları kendim hazırladım. Aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.




KUŞLARA YEM HAZIRLAMA



Bu ay Meraklı Minik Dergisi'nde Kuşlara süt kutusundan yemlik hazırlama projesi vardı. Ben henüz dergiyi almamışken bu aktiviteyi planlamıştım. Süt kutusundan yemlik hazırlama fikri çok güzel ancak Almina için daha basit olan tele yem dizmek daha pratik olur diye düşündüm ve daha önceki planıma sadık kaldım. Almina'ya kuşlara mama hazırlayacağımızı anlattım ve çok sevindi. Tele Nestle Cheerios dizdik hatta Almina kendine taç yaptı. Sonra ağaca asmak için aşağıya indik. Hazır aşağıya inmişken Almina favori kedisiyle de oynadı. Umarım kuşlar severler :)



 ÇİFTLİK HAYVANLARI BELGESELİ İZLEME




Son aktivitemiz belgesel izlemek oldu. Bu CD çocuklar için hazırlanmış ve çok eğlenceli. Çiftlik Aktivitelerimizi belgesel ile sonlandırdık. Çok güzel bir ay geçirdik. Almina'daki muhteşem gelişim ve değişimi gözlemek benim için büyük bir keyif.

9 yorum:

  1. Almina büyüyünce tam da hayallerimdeki çocuğa dönüşecek hissediyorum. :))) 41 kere maşşallaahh.

    YanıtlaSil
  2. Canım Gizem özlemiştim yorumlarını teşekkür ederiz Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel elinize sağlık paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. size çok özendim umarım bende böyle çalışmalar yapabilirim bu güzel fikirler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Denizcim Maşallah ikinize de... Bu aydan sonra bende senin seçtiğin aktivite konularını takip edeyim ,uygulayayım diyorum.Çünkü planlamada eksik kalıyorum maalesef.
    Öptüm canım

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olur canım ben planımı netleştirince sana mail atarım ;) Öptüm canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. @bihter çok teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. harika şeyler...bende katılmak isterim aktivetelerinize ...bizde yapıyoruz hergün ama birbirinden bağımsız...bloga koymakta bana çok zor..-okul,iş,ev arasındaki tembel anne...-
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. aslında önceden planlamak hem daha pratik oluyor hem daha faydalı :) sevinirim katılımınıza Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...