22 Kasım 2011 Salı

Günlük Yaşam, Duyusal Aktiviteler ve Kitap Rafımız: Çiftlik


˜GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ


SÜT AKTARMA


İlk sıvı aktarma çalışmamızı yaptık. Kurabiyem çok başarılıydı. Çok da büyük keyif aldı.

MISIR AKTARMA



 Kuru aktarma çalışmamız da çok keyifliydi Almina zaten mısır tanelerine bayılıyor. Saatlerce vakit geçirebilir.

YUMURTA YERLEŞTİRME



Bu yumurtalar benim çocukluğumdan babam bana Denizli'den getirmişti. Çiftlik konumuz olunca yumurtalar aklıma geldi ve çok güzel bir çalışma yaptık. Artık yumurtalar Almina'nın...

İP GEÇİRME



 İp geçirme ince motor gelişimi için çok güzel bir çalışma. Geçen ay kendim hazırlamıştım, bu sefer Melissa&Doug'un setini aldım. Uzun süre rafımızda yerini koruyacak sanırım Almina çok seviyor.

KULPLU PUZZLE


Kulplu puzzle bizim ilk aktivitelerimizden. Şimdi gözü kapalı yapıyor, hayvanların adlarını söylüyor.

ÇİFTLİK HAYVANLARI PUZZLE

Bu puzzle da ilk aktivitelerimizdendi, her geçen zaman daha iyi yaptı şimdi bir iki saniye içinde bitiriyor ve "bu mu?" der gibi bakıyor :) 


˜DUYUSAL AKTİVİTE



DUYUSAL HAVUZU - SENSORY TUB

 Duyusal havuz detayları burada.

PEMBE KULE

Pembe kule ile çalışmalarımıza başladık.




˜KASIM KİTAPLIĞIMIZ: ÇİFTLİK


ÖYKÜ

AKTİVİTE KİTAPLARI

6 yorum:

  1. yine birbirinden güzel aktiviteler fikirler ne diyeceğimi bilmiyorum yine sizden örnek alıp yapacağız biz de paylaşım için teşekkürler elinize sağlık gıpta ile izliyorum sizi

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim çok mutlu oldum sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Denizim süpersiniz.Maşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...