14 Kasım 2011 Pazartesi

Kasım Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Çiftlik


Araya bayram girince aktivitelerimizin yazısını yazma işi biraz gecikti bu ay. Duyusal havuz hazırlamak benim için büyük bir keyif. Hele Almina'nın ilgisini görünce değmeyin keyfime. Bu ay konumuz "Çiftlik". Elimizde pek çok malzeme vardı bu sebeble konumuz kendiliğinden ortaya çıktı.

Havuzun içinde:
  • Mısır ve taneleri
  • Çiftlik hayvanları
  • Tarla ve ürünleri
  • Traktör
  • Çiftçi ve oğlu
  • Saman balyaları
  • Korkuluk
  • Sebzeler
  • Yumurta
  • Çit




Çit için bir dip not düşmek isterim. Kahve karıştırmak için kullanılan çubuklardan yaptım :) Çok da hoş oldu bu kadarını beklemiyordum.






Almina duyusal havuzu çok sevdi ve çok uzun bir süre ilgisi devam etti. Bunda evde hazırladığım "moon sand" olarak bilinen oyun hamurunun büyük etkisi oldu. Çok basit bir tarifi var. 5 fincan normal un ve bir fincan bebe yağı hepsi bu. Ben tarla yapmak istediğim için 4.5 fincan un yarım fincan kakao koydum. Mis gibi koktu tarlamız. O kadar yumuşak bir formu var ki ipek gibi. Hem şekil alabiliyor hem de kum gibi. Günün sonunda mısırlar ve tarla birbirine girmiş bir halde sonlandı. Bu süre içinde en hoşuma giden an Almina'nın çiftçinin oğlunu saman balyası üzerinden alıp traktörün arkasına oturtması oldu aşağıdaki fotografta görüldüğü üzere :)

12 yorum:

  1. bayıldım çok güzel olmuş gerçek çiftlikten farkı yok elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok şanslı bir günüm şahane bir blog buldum hepsi şahane ama çiftlik süpermiş

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler hoşgeldiniz :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş.sizin kızınız için gösterdiğiniz çabaları gıptayla izliyorum.benimde 22 aylık bir oglum var.sizi örnek almaya çalışıyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş sahiden çok gerçekçi.ben de incelemeyi isterdim faydalı olurdu:) mısırları da yerinde görmem iyi oldu ben yoksa hala onları patlatıp yeriz diye düşünmeye devam edicektim:D

    YanıtlaSil
  7. :)) senin için yine yaparım tatlım ne demek ama bu sefer yanında patlamış mısırda olsun sen ısrarlısın bu konuda canım benim çok özlüyoruz seni

    Sevgiler tatlı kuzum

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş,bayıldım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...