3 Kasım 2011 Perşembe

Pibi Ayıcık




D&R'da rastladım Pibi Ayıcık'a. "Almina'nın ilgisini çeker mi acaba?" diye bir tane DVD'sini aldım. Almina televizyon konusunda seçici olduğu için emin değildim. Ama Kahreverengi Ayıcık sevgisini hesaba katmamışım sanırım. Pibi Ayıcık'ı hemen sevdi. Sonra iki DVD daha eklendi arşivimize.

Şimdi oyunlardan, boyamadan yada aktivitelerden sıkıldığında "Pibi aç" diyor ve oturup izliyoruz. Halasının hediye ettiği kahverengi ayının adı Pibi oldu. Almina en çok Pibi'nin uyanıp gözlerini oğuşturmasına gülüyor.

DVD'lerin en güzel özelliği hem Türkçe hem İngilizce dil seçeneğinin olması. Daha ilerde İngilizce öğrenimine de faydalı olabilir diye düşünüyorum. D&R'ın hem mağazada hem internet mağazasında DVD'lerin fiyatları da gayet uygun.

En favori bölümümüz Tarçınlı Kurabiyelerin olduğu bölüm aşağıda :)  You Tube'da İngilizce versiyonunu bulabildim. İyi seyirler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...