7 Aralık 2011 Çarşamba

Almina Çadırda


Bu haftasonu Almina çadırında oynarken bloga bunu yazmadığımı farkettim. Yaklaşık 7-8 ay oldu çadırımızı alalı. Almina ilk kurduğum andan beri çok sevdi. Ev şeklinde olması da benim çok hoşuma gidiyor. Gelen kim varsa özellikle Ecenur ablası, halası, babasını çadıra illa sokuyor. Oldukça geniş olduğu için neyse ki zorluk yaşanmıyor. Ben küçükken annem her yaz balkonun köşesine bana bir çadır kurardı çarşaflardan. Çok severdim çadırı keşke biz çocukken da böyle imkanlar olsaydı.

Dün bir cetvele ihtiyacım vardı onu alayım dedim, Fiyatına baktım ve gözlerime inanamadım 90 kuruş. 1 lira bile değil. Bizim zamanımızda cetvel bile o kadar pahalıydı ki her öğrenci alamaz ortak kullanılırdı. Bu iyi mi kötü bilemiyorum. Şimdi çocukların herşeyinin olması onları bir parça değer bilmez yapıyor. Bunu biraz da biz anne-babalar yapıyoruz. Dün bir yazı okudum i-phone ya da i-pad'i olmayan çocuklar kendilerini arkadaşlarının önünde ezik hissediyorlarmış. Bu çok üzücü bir durum. Konumuz çadırdı değil mi? :) Çadır çocukların gelişimi için oldukça faydalı kendi küçük dünyalarını kurup, oyun oynamaları için... 


5 yorum:

  1. bizim zamanımızda uçlu kalem bile alamazdık :))çadır çok güzel çocuk olasım geldi:)

    YanıtlaSil
  2. Bizim de var bu evden; cümbür cemaat girip oynuyoruz, eve gelen her misafiri de ısrarla sokuyoruz içine :)Yanlız bir de o mazot gibi kokusu olmasa!!
    Çocukluğumda böyle bir ev için neler vermezdim...

    YanıtlaSil
  3. Evet o plastik kokusu maalesef oluyor ancak ben kurmadan önce iki gün balkona astım sonra kurdum ve bir daha da kokmadı :)

    YanıtlaSil
  4. ay çadırıda pek güzelmiş. ben de Almina'yla o çadırda oynamak istiyorum ya nasıl canım çekti :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...