1 Aralık 2011 Perşembe

Almina'nın Kitapları 32,33,34: Çiftlik Aktivite Kitapları

ÇİFTLİK HAYVANLARI YAPBOZ KİTABI


Her sayfasında birbirinden güzel yapbozlar var kitabın. Geçen haftasonu kahvaltıya gittiğimizde yanımıza almıştım kitabı Almina uzun bir süre bu kitabıyla ilgilendi. Hem çiftlikte yaşayan hayvanları tanımak, hem motor kaslarını çalıştırmak hem güzel vakit geçirmek için doğru bir kitap. Başta yapbozları bir kere bozup yapınca tekrar yerine oturmazlar diye düşünerek korkmuştum. Ancak gerçekten çok kaliteli tekrar tekrar bozup yaptık.


Çiftlik Hayvanları Yapboz
Çiçek Yayıncılık

YAPIŞTIR, TAMAMLA, BOYA: ÇİFTLİK HAYVANLARI


Bir diğer favori kitabımız. Ancak Almina kitapla çalıştıktan sonra fotoğraf çekmeyi unutmuşum :( O kadar güzel şeyler yaptı ki. Aşağıda görüldüğü üzere bazı parçaları çizilmiş halde verilen tavuğu çıkartmalarla tamamlanıyor, diğer sayfada ise aynı tavuğun boyanmamış ve eksik çizilmiş kısımları tamamlanıyor. Pek çok uzman boyama kitaplarını çocuğun yaratıcılığının öldürdüğünü savunuyor. Ben bu konuda çok kararsızım. Hem bu fikre katılıyorum hem de katılmadığım bazı noktalar var. Ancak bir hoşluk Almina'nın henüz boyama kitaplarına rağbet etmemesi. Bu kitapta da boyama kısımlarını yapmadı. O çıkartmaları seviyor resimde de serbest çalışmayı. Yine çiftlik hayvanlarını tanıtabilir ve çocuğunuzla keyifli bir zaman geçirebilirsiniz bu kitapla.  


Yapıştır, Tamamla, Boya: Çiftlik Hayvanları
Doğan ve Egmont Yayıncılık



ÇİFTLİK DOSTLARI ÇIKARTMA KİTABI


Bu kitabın en güzel yanı çıkartmaların defalarca yapıştırıp çıkartılması. Kitabın özel baskısı buna imkan veriyor. Her sayfadaki farklı çiftlik manzaraları ile birbirinden farklı çalışmalar çıkıyor ortaya.  Almina'ya "Gölde ördekler yüzer" dedim çıkartmalarda ördeklerin hangileri olduğunu sordum sonra isterse buraya onları yapıştırabilirsin dedim ve ortaya bu çalışma çıktı.


Çiftlik Dostları Çıkartma Kitabı
Boyut Yayıncılık

2 yorum:

  1. En üsteki pazıllı kitabı istemişti bizim Kontes de ilk kullanışta bozulacak nasıl olsa diye almamıştı babası. Hemen babaya bir fırça çekmeye gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :))) haketmiş sanırım Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...