22 Aralık 2011 Perşembe

Almina'nın Kitapları 35: Ayıcık ile Farecik'in Maceraları - Yılbaşı Ağacı


Aralık ayında aktivite konumuz yılbaşı olduğu için bu konuyla ilgili kitap ararken tesadüfen keşfettim bu kitabı. YKY yayımladığı için buna güvenerek hemen sipariş verdim. İyi ki bu güzel tesadüfü yaşamışım. Böylece yalın, içten bir çocuk kitabı ile tanıştık. Yazarı Gabrielle Vincent 1980'li yılların başında yaratığı Ayıcık ve Farecik'in çocuklara birlikte olmanın güzelliğini, paylaşmayı ve hoşgörüyü anlatıyor. Özellikle çocukların duyusal gelişimlerine katkı sağlayacak farklı hikayelerden oluşan serinin "Yılbaşı Ağacı" kitabını biz çok sevdik. Çizimler çok yumuşak. 4-7 yaş arası çocuklara önerilmiş ancak daha küçük yaş grubundaki çocuklar da öykünün yalınlığı nedeniyle takip edebilirler. Serinin diğer kitaplarını da almayı çok istiyorum. 



Ayıcık İle Farecik'in Maceraları: Yılbaşı Ağacı
Gabrielle Vincent
YKY
+4

4 yorum:

  1. Maşallah Almina' ya sana ise diyecek kelime bulamıyorum. Uzun bir aradan sonra blogunda tur attımda ifade edecek kelime az kalır, nasıl bir annesin sen yahu... Doktorayı annelik üzerine yaptığın kesin ama ben seni prof hatta ord.prof diyorum... Bu genç hanım ilerde ne olur bilemem ama Allah önünü açsın... Daha dün mercimek kadardı pc de tarardım görüntülerini...

    YanıtlaSil
  2. :)) değil mi Hülya'cığım? Minicikti... ben onunla ben bambaşka bir boyuta geçtim
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben tüm serinin kitaplarını almıştım. Akşamları okumaya çalışıyorum ama kızım bu kitapları pek sevmedi, çok renkli olmamasından mıdır, yoksa şekillerin çizgilerin çok berligin olmayışı mı sevdiremedi ona, ya da yaşına erken de o yüzden mi bilmiyorum ama ben seviyorum Ayıcık ile Fareciki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet resimlerin etkisi olabilir belki biraz da büyüyünce sever biz severek okuyoruz
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...