28 Aralık 2011 Çarşamba

Almina'nın Kitapları 36: Ayşegül Yılbaşı Sürprizi


Çocukluğumuzun kahramanı Ayşegül. Bizim zamanımızda bu kadar çok çocuk kitabı yoktu. En ulaşılabilir olanı da Ayşegül'dü. Ben en çok Ayşegül Vapurda ve Ayşegül Yemek Yapıyor'u severdim. Yıllar geçti ve YKY yeniden yayınlamaya başladı Ayşegül serisini. Yılbaşı temalı kitap ararken rastladım bu kadim dostuma. Hem kendi çocukluğumu yadetmek hem de Almina'ya tanıtmak için aldım. Çizimlerini o kadar çok seviyorum ki içine girip orada yaşamaya devam edebilirim. Ayşegül serisi ve Şebnem kağıt bebekler benim için çocukluğumun en güzel anıları ve dostları. Keşke Şebnem Kağıt bebeklerde yeniden hayat bulsa onları çok özledim. (Şebnem'in bir kaç tane hiç kesilmemiş olanlarından sakladım)



Ayşegül Yılbaşı Sürprizi
Gilbert Delahaye - Marcel Marlier
YKY

4 yorum:

  1. Babamızın doğum hediyesi Ayşegül kitapları bana. BÇocukluğumuzun yegane hatıralarından....

    YanıtlaSil
  2. :) gerçekten bizim kuşak için çok farklıdır yeri

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Şebnem'i kesmeden sakladığına inanamıyorum' Ben en çok kesmeyi severdim. Hiç sıkılmadan güzelce keserdim. O zaman da elişi seviyormuşum demekki :)

    YanıtlaSil
  4. :)) çok severdim ben de ama solak olduğum için güzel kesemez Filiz'e kestirirdim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...