6 Aralık 2011 Salı

Aralık Duyusal Havuzu (Sensory Tub): Yılbaşı


Aralık ayı gelince haliyle konumuz yılbaşı oldu. Ben yılbaşı kutlayan biri değilim Almina doğduktan sonra yılbaşı ağacı, hediyeler, minik bir kutlama girdi hayatımıza. Onun varlığı bizim için zaten her günü kutlama nedeni. Allahıma her gün şükrediyorum.

Konumuz yılbaşı olunca duyusal havuzumuzda bundan nasibini aldı.

Havuzun İçinde:
  • Kırmızı renkli pirinç
  • Yılbaşı süsleri

Zaten süsler yeterince ilgi çekici. Almina her zaman ki gibi duyusal havuzun keyfini çıkardı. Gelelim kırmızı pirinçlere :) Yabancı kaynaklı bloglarda her renk pirinç ile çeşitli çalışmalara yapıyorlar. Bu sefer ben de hazırladığım duyusal havuz için kırmızı pirinç kullanmak istedim. Biraz araştırdım nasıl yapıldığını. Bulduğum en basit yol şu: Toz gıda boyasını sıcak su ile açıyoruz. Hiç bir pürüz kalmadığı zaman kilitli torbaya koyduğumuz pirinçlerin içine döküyoruz. Torbayı sallayarak boyanın tüm pirinçlere sirayet etmesini sağladıktan sonra yağlı kağıt yayılmış fırın tepsisine yayıyoruz pirinçleri. Ben kuruma süresini kısaltmak için 10 dakika fırına sürdüm. Kuruduktan sonra çok güzel rengarenk pirinçleriniz oluyor. Almina gördüğünde oldukça şaşırdı "Pilavvv??" dedi sanırım "ne oldu bunlara" demek istedi :) Yalnız ben boyasını biraz fazla koydum sanırım bir daha ki sefere çok daha az koyarak yapacağım.

9 yorum:

  1. Duyusal havuzlarınıza bayılıyorum. Yine çok güzel olmuş, eline sağlık. Güle güle oynasın Almina.

    YanıtlaSil
  2. iyiymiş bu kırmızı pirinç olayı :) görmüştüm renkli pirinçleri ama nasıl yapıldığı konusunda fikrim yoktu bu da iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Diğer duyusal havuzlarınız gibi buda süper olmuş.Ama renkli pirinçleri ilk defa gördüm.Mutlaka deniycem çok beğendim canım.Ellerine sağlık.Senin gibi bir annesi olduğu için Almina da çok şanslı bir çocuk :))

    YanıtlaSil
  4. yine çok güzel olmuş çok beğendim hemen renkli pirinç deneyeceğim bende

    YanıtlaSil
  5. ne zamandır yazcam bir türlü fırsat bulamamıştım. harika bi fikir denizcim. ben de uygulamak istiyorum bu sensory tub ı.. gerçekten çok faydalı bence. seninkilerin hepsini inceledim tek kelime ile harika olmuşlar. Ellerine sağlık..
    feride

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Feride'ciğim en kısa zamanda yap bloga yazmayı da unutma
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...