14 Aralık 2011 Çarşamba

"Onlar Kappan"


Haftasonu Paris Sirkine gittik Almina, yeğenim, eşim ve ben... O kadar kalabalıktı ki girmek için epey bir süre bekledik. İçeriye girdiğimizde gösteri başlamıştı. Neyse çok birşey kaçırmadık. Hemen oturduk. "Almina acaba sıkılır mı? Korkar mı?" diye düşünüyordum. Bu yüzden en ön yerine 3. sıradan bilet almayı tercih ettim. Yerimiz çok güzeldi ve Almina da ne sıkıldı ne korktu. Hatta Bengal kaplanları çıkınca "Almina bak büyük kedi" dedim o da bana "Onlar kappan kappan" dedi :S

Çok eğlendik güzel bir gün geçirdik. Canım arkadaşım Tülay, Naz kuzum da sirkteydiler ancak o kadar kalabalıktı ki arada görüşebildik sadece Almina'ya "Sirkte kim ile karşılaştık? diye sorarsanız "Nazzzz" diyor :)


4 yorum:

  1. Alminacım şu annende çok şey biliyor ama hala kaplanla kediyi karıştırıyor.İdare et kuzum artık :))

    YanıtlaSil
  2. :)) çok hoş bir yorum oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. oy çok güzel kappan demeni yerim senin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...