15 Aralık 2011 Perşembe

Sanat ve Müzik Aktiviteleri: Yılbaşı

˜SANAT

EL İZİNDEN YILBAŞI SÜSÜ



 Parmak boya ile yaptığımız el izlerini kesip bir daire etrafına yapıştırdık ve simli uhularla süsledik.


OYUN HAMURUNDAN YILBAŞI AĞACI 


Yeşil oyun hamurundan konik bir şekil hazırladım, Almina da pul ve düğmelerle süsledi.


KOZALAK SÜSLEME

Sonbaharda topladığımız kozalağı pompomlarlar süsledik bu aynı zamanda ince motor kaslarının da çalıştırdı.


˜MÜZİK


Bu şarkıyı seçtim bu ay. Şarkı sözleri dosyasını bu adresten indirebilirsiniz: https://docs.google.com/open?id=0B5ToKLGMPx4SZDUzZmIxZWItZGJiOC00ZmM1LTgxMDctZmEzM2RjMjQ3ODI5



5 yorum:

  1. Sonbahar şarkısını ve sözlerini indirip bizde öğrenmiştik sayenizde canım.bunu da ilk fırsatta yapalım Arda ile.acaba oyun hamurundan yaptığımız ağacı daha küçük yapıp kuruduktan sonra yılbaşı ağacına asabilirmiyiz ?

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler :) bu formda kuruması zor olabilir ancak ağaç şeklinde kalıp ile kesilirse kuruması mümkün olabilir ben aslında kurabiyeden süsler yapmak istedim ama vakit bulamadım bu hafta kurabiye yapacağız biz de onları asmayı deneyebiliriz belki ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ay yine güzel şeyler yapmışsınız bayıldım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...