24 Ocak 2012 Salı

Mini Sanat Kutusu ve Mini Aktivite Kitleri


Bu kutuyu aldığımda aklımda pek çok şey vardı. Ancak daha sonra mini sanat kutusuna dönüştürmenin daha hoş olacağını düşündüm. Artık dışarı çıkarken yanımıza bu kutumuzu almamız yeterli oluyor.

 Almina büyüdükçe evde yaptığı aktiviteleri gittiğimiz yerlerde de yapmak istiyordu (özellikle oyun hamuru). Ben de ona mini setler hazırlamaya karar verdim.


 Almina'nın en sevdiği uğraşlardan biri resim yapmak. Ne malzeme olursa olsun çok seviyor. Bu minik kara tahta ve renkli tebeşirleri çok seviyor. Minik tahtanın en güzel özelliği çift taraflı olması. Fotoğrafta Almina'nın yaptığı çalışma görülmekte :)



 Oyun hamuru setleri: İlk fotoğrafta bir kırtasiyeden bulup aldığım minik set ve oyun hamurları var. Minik boyutlarda kalıplar ve plastik bıçağı çok işe yarıyor. Diğer fotoğrafda ise bir nevi patates kafa seti var daha küçüğü. Ayaklar, gözler, şapkalar, burunlar ile istenilen yaratık yapılabilir. Biz geçenlerde bir kardan adam yapmıştık.


 Eşleştirme kartları








Almina'nın en sevdiği uğraşlardan bir diğeri stickerlar ve defteri


 Eva sünger sayı puzzle


Çeşitli hayvanlar


Hazırlaması keyifli olduğu kadar sonrası da çok güzel. Şöyle ki Almina ile dışarı çıkarken çantasına istediği oyuncaklarını koymasını söylüyorum. Ben de bu setlerden birini atıyorum o görmeden. Sonra gittiğimiz yerde Almina çantasına kendi koyduğu oyuncaklarla oynamaya başlıyor. Bir süre sonra ilgisi dağılınca bu setlerden birini çıkarıyorum. İşte o an yüzündeki kocaman gülümsemeye bayılıyorum.

Setleri hazırlarken çektiğim tek sıkıntı şeffaf çanta bulma konusu oldu. Ne kalem kutusu ne makyaj çantası bulabildim. En sonunda imdadıma BİM yetişti. Bu çantaların içi banyo lifleri ile doluydu. 6 tane aldım :)   

20 yorum:

  1. Cok cok cok guzel olmus. Elinize saglik. Ben de su seffaf kalemkutularindan ariyorum, nerden buldunuz?
    Tekrar cok guzel olmus demek istiyorum bayildim...

    YanıtlaSil
  2. Aslında sanırım bunlar makyaj çantası yazımda da belirttiğim gibi bende epey aradım BİM de buldum içlerinde duş lifleri vardı :) Aslında çok basit birşeyin bu kadar bulunmaması çok ilginç Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim Deniz'ciğim;)

    YanıtlaSil
  4. Ben nasil okumussam orayi tamamen gormemisim :( Kusura bakmayin.. Gerci evimizin yakinindaki Bimde de gormedim bunlardan ama gozlerimi daha bir acarak dolanacagim bundan sonra. Cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  5. Özgür'cüğüm teşekkürler

    Sheena rica ederim evet ne zaman nerede çıkacağı belli olmaz :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Harikasınız, çok iyi yapmışsınız, hazır bulundurmak en iyisi:)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel gerçekten.ilk resimdeki şeyleri ve ipe dizme için harfleri nereden bulabiliriz??

    YanıtlaSil
  8. Ama hepsi de süpeeeer. Bu arada o küçük torbaları Watsons ya da Gratis mağazalarında da bulabiliriz sanırım.Tatil kitleri için boş olarak da satıyorlar. :-)

    YanıtlaSil
  9. Evet bir bakmak lazım :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. harf dizme seti http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-hobi-oyuncak-oyuncak-okul-oncesi-ahsap-rakam-ve-harfler-dizilisi-54348982/detay/

    YanıtlaSil
  11. bayıldım bu setlere... çok güzel fikir

    YanıtlaSil
  12. Ben de sayi oyununun markasini sorabilir miyim?
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
  13. Ravensburger detaylar burada:
    http://alminabeyaz.blogspot.com/2012/01/dil-ve-matematik-aktiviteleri-ks.html

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. 2.Oyun hamuru setinden pazar günü Derin'e aldım. Resmen çok çok güzel bir set bu. Ailecek oynuyoruz, bir sürü uzaylı, Derinin deyimiyle postacı, bir sürü figür yapılabiliyor. Bunu sizin blogda görüp aldım, tekrar teşekkürler :) Şimdi şu harf dizme setine bir bakacağım :)

    YanıtlaSil
  15. Çok sevindim güzel vakit geçirmesine Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...