13 Ocak 2012 Cuma

Sanat ve Müzik Aktiviteleri: Kış

˜SANAT

BARDAK ALTLIKLARI VE PAMUKLARDAN KIŞ MANZARASI




OYUN HAMURUNDAN KAR TANESİ VE KARDAN ADAM



 Beyaz oyun hamuruna sim kattım ama fotoğrafta pek net çıkmamış sanırım :)




KARDAN ADAM MOBİLE


Buradan indirip kesip yapıştırıp penceremize astık.


ŞİŞE KARDAN ADAM


Bu kardan adam biraz maceralı oldu haftabaşında hastalandım bu kardan adam o hastalığın başında yapıldı ben halsiz bir halde Almina ile kardan adamı yaparken fotoğraf çekmeyi unuttum. Bitince aklıma geldi. Kış köşemizdeki yerini aldıktan sonra fotoğraflandı. Çok sevdik biz.

KEÇEDEN KARDAN ADAM


Keçeden kestiğim parçaları Almina bir araya getirdi. Şimdi parçaları birleştirip bir yerde kullansam mı yoksa böyle hareketli mi kalsa onu düşünüyorum.




˜MÜZİK



Bu sefer ki şarkımızı Almina daha çok sevdi. Şarkımız bu ve şarkı sözlerini buradan indirebilirsiniz.




3 yorum:

  1. çok güzel maşallah kurabiyeye

    YanıtlaSil
  2. şişe kardan adama bayıldım çok güzel

    YanıtlaSil
  3. şişe kardan adam çok iyi. içine süt bile konur...:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...