21 Şubat 2012 Salı

Aktivite Köşemiz


 Almina'nın büyük bir keyifle vakit geçirdiği köşesi. Bu oda çalışma odamız. Almina'nın raflarının devamında kütüphanemiz var. Bir süre Almina'nın odasına mı yoksa buraya mı yapsam diye düşündüm ve sonunda çalışma odasının bu köşesinin daha iyi olacağına karar verdim. Almina köşesinde vakit geçirirken ben de çalışabilirim diye düşündüm.



Masa örtümüz ve minderlerimiz anneannenin el emeği.























Sanat eserlemizi sergilediğimiz sergi alanımız :)

 Şimdilik tek eksiğimiz İkea yazı tahtası...

21 yorum:

  1. uzun süredir beklediğim yazı ve fotolar çok güzel bir köşe Almina nın keyifle oynaması çok normal sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş benim bile içim gitti

    YanıtlaSil
  3. koseniz super olmus, ellerinize saglik, keyifli faalliyetler dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. sevgi deniz ellerinize sağlk çok guzel bir oda olmuş.yalnız birseyı merak ediyorum boyle duzenlı kalıyor mu?bizde pek memkun olmuyor boyle bir duzende ondan sordum:))meral

    YanıtlaSil
  5. tüm güzel yorumlar için teşekkürler

    Sevgili Meral ilk zamanlarda karışıyordu ancak büyüdükçe şöyle bir kural geliştirdik "masamızı toplamadan raftan yeni bir şey alınmayacak" örneğin boyalar toplanmadan oyun hamuruna geçemiyoruz ;) kimi günler baba kız çoşup biraz karıştırabiliyorlar ama çok altı üstüne gelmiyor :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ilk gördüğümde anaokulu zannettim şahanesiniz valla

    YanıtlaSil
  7. çok çok güzeeel bayıldım düzen süper gerçekten :) bizim de köşemiz benzer ama biraz daha dar alanda biraz daha geliştirmem gerekecek sanırım :D:D

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler :)

    Sevgili Selcen aslında keşke tüm odayı adayabilsem ama kitaplarımı koyacak yer bulamadım :))

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş..esinlenebilirim di mi..

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım, bayıldım. Ne kadar düzenli, ne kadar temiz bir oda. Almina gerçekten çok şanslı.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir köşe olmuş. Ben de Begüm'ün oturma odasındaki köşesini odasına taşıyacağım yakında. Bu görüntülerden de birkaç fikir aldım. :)

    YanıtlaSil
  12. fotografları bekliyoruz o zaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel renkli sepetlere bayıldım nereden alındılar acaba?

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Sofie KİPA'dan alındı sepetlerimiz :)

    YanıtlaSil
  15. Çok beğendim,harika olmuş.benimde 26 aylık oglum var ama böyle kalemdi boyaydı çalışmaları hiç yapmıyoruz.odasını yeni baştan düzenliyip butür faaliyetlere başlamak istiyorum.çok geç kaldık bile.bizde izmitteyiz.bana önerileriniz ne olabilir.örneğn boyalarını nerden hangi markadan almalıyım.örneğin yeşil sepetteki boyalar nasıl oluyor.yardım ederseniz sevinirim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. çok beğendim, süper. blogunuza zaman zaman bakıyorum, bu kadar şeyi nerden biliyorsunuz? :)ne zaman neyle ilgileneceği? malzemeler? başlı başına bi iş olsa gerek bu?

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Bizzz ve Emek ben boyaları e-bebek ten carioca marka tercih ediyorum hem yaşları için tutmak daha kolay hem de kaliteli ürünler. Yeşil sepetteki büyük boyaların ağız kısmında sünger var bir arkadaşımızın hediyesi ama bazı internet sitelerinde benzerlerini gördüm çok pratik gerçekten Öndeki küçük boyalar da akrilik boyalar onları fırça ile kullanıyoruz.

    Sevgili Adsız :) evet bu başlı başına bir iş epey bir mesai harcamak gerekiyor. Ancak bu benim şimdilerde en büyük ve en keyifli hobim oldu böyle şeyleri hazırlamak araştırmak büyük keyif veriyor

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Denizcim çok güzel olmuş Almina'nın köşesi.Bayıldım.
    Kuzucuğum çok güzel çalışmalar yapıyor annesinin sayesinde maşallah.

    Çok öptüm sizi :)

    YanıtlaSil
  19. Sağol canım biz de sizi çok öptük :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...