20 Şubat 2012 Pazartesi

Almina Tiyatroda




Almina dün arkadaşları Defne ve Yiğit ile tiyatroya gitti ilk kez. Oyunumuz Kristal Çiçek'ti. Canım arkadaşım Füsun organize etti bu güzel günü. Biletlerimiz çok önceden alındığı için yerimiz 2. sıraydı. İyi ki önce almışız salon hınca hınç doluydu.

Almina ışıklar sönünce biraz şaşırdı ama ondan sonra büyük bir keyifle oyunu izledi. Arada bana sorular sordu. Oyundan sonra gördüğü, konuştuğu herkese oyunu anlattı. Oyundan sonra hep birlikte yemek yedik. Çok güzel bir gündü. Bu güzel gün için Füsun, Defne, Leyla ve Yiğit'e çok teşekkür ederiz.  

Önce sirk sonra tiyatro derken sıra sinemaya geldi galiba :)

7 yorum:

  1. Benim kız bir tiyatro oyununun başrolündeki kızın adı Papatya'ydı diye "Papatya Gibisin" şarkısına bayılıyor. Ezberledi şarkıyı sırf bu nedenle. Siz de "Sordum Saı Çiçeğe" şarkısını söylemeyi deneyebilirsiniz mesela. Kristal Çiçeğe benzetip, ilgi duyabilir parçaya. Ya da bu şarkıyı biliyorsanız, başka bir çiçekli parça da olabilir.
    Öğreten anne, her fırsatı değerlendirir :)

    YanıtlaSil
  2. harika :) hemen deneyelim Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. iyi ki geldiniz canım cidden çok güzel bir gün geçirdik hep birlikte. defne ne komik sırıtmış:))

    YanıtlaSil
  4. Defne çok güzel çıkmış valla en kısa zamanda tekrarlayalım ;)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle..
    blogger annelerinde gördüm sayfanızın linkini..
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza,hayran kaldım inanın...
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    kucak dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler hemen geldim :))

    YanıtlaSil
  7. @ birtutamkekik: Aynı mesajı bana da yazmıştın ya? Gönül koydum bak ben şimdi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...