6 Şubat 2012 Pazartesi

Almina'nın Kitapları 42: Çıkartmalı Kış Eğlenceleri Kitabım


O kadar güzel ki bayılmamak mümkün değil.Geçen kış almıştım aslında ancak Almina küçük olduğu için rafımıza kaldırmıştım. Çıkartmalı kitapları çok seviyoruz. Ancak bu türünün en iyi örneği sanırım. Aynısından Naz kuzuma da almıştım o da çok sevmişti. Konumuz kış olunca bu sene rafımızdan indi ve Almina'nın büyük ilgisini çekti. Hemen hemen her akşam birbirinden farklı konulara ayrılmış bir sayfayı yaptık. Yaptık diyorum ben de dayanamadım bu güzel çıkartmalar karşısında. Kitapta 13 farklı konu 800 çıkartma var:
-Kestaneli Kış Geceleri
-Nefis Şeyler
-Penguen Ülkesi
-Donmuş Göl
-Kış Gezmesi
-Şarkı Söyleyen Kuşlar
-Kardan Adam Yapalım
-Yılbaşı Hazırlıkları
-Ormanda Kış Eğlenceleri
-Oyuncak Fabrikası
-Uykucular
-Noel Babanın Kızağı
-Yılbaşı Günü
Tüm çocukların ve büyüklerin ilgisini çekecek harika bir kitap. Mutlaka alınmalı :)




Çıkartmalı Kış Eğlenceleri Kitabım
İş Bankası Yayınları
+2


2 yorum:

  1. bu kitabın yeri bizde bir başkadır... almina kuzum da sevmekte haklı. senin gibi bende bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten yaparken kulaklarınızı çınlattık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...