27 Şubat 2012 Pazartesi

Günlük Yaşam, Duyusal Aktivite ve Kitap Rafımız: Sevgililer Günü

˜GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

DÜĞME YILAN (BUTTON SNAKE)



 Yabancı bloglarda annelerin çok sık yaptıkları bir aktivite. Kurdele ucuna dikilen düğme ve kumaş parçaları ile ince motor kasların çalışması için mükemmel bir çalışma. Ben keçeden kalplar hazırladım ortasına düğme genişliğinde çentik açtım.




 MUZ KESME 




KALP KURABİYE





˜DUYUSAL AKTİVİTE

DUYUSAL HAVUZ - SENSORY TUB

 Duyusal havuz detayları burada.

GEOMETRİK ŞEKİLLER





DUYGULARIMIZ



MONTESSORİ RENK KUTUSU 1


 Montessori renk kutusu ile ilk çalışmamızı yaptık. Daha sonra alternatif çalışmalar da yaptık. Renkler burada.






 KALPLİ BARDAK EŞLEŞTİRME



 SINIFLANDIRMA: BÜYÜK - KÜÇÜK KALP






˜KİTAPLIĞIMIZ




11 yorum:

  1. hemen indirdim keşke laminasyon makinam olsa artık kırtasiyeden yaptırırım çok teşekkürler paylaşım için sevgiler

    YanıtlaSil
  2. deneyelim bizde teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hiç bir şey yapamayan bana ilaç gibi geldi blogunuz maşallah kızınız çok şanlı

    YanıtlaSil
  4. çok güzel şeyler yapıyorsunuz kızımla aynı dönem doğumlu:)
    almina solak sanırım.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler ben solakım Almina da şu an her iki elini de kullanıyor :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. harikasınız yine her zaman ki gibi...sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. :) teşekkürler siz de öylesiniz Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Tam Almina'da mı solak diye soracaktım yorumlarda sorulmuş zaten. Almina'da solak olsuuunnnn :)

    YanıtlaSil
  9. :)) bakalım merakla bekliyorum ben de

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık hepsi çok güzel çalışmalar.sizden bir şey rica edecektim aslında.Renkleri çalışırken Almina'yla üstte kırmızı yazan altındada kırmızı nesnelerin olduğu kartlardan gördüm.Diğer renklerle ilgili de var.Acaba onları da yükleyebilirmisiniz?Mavi nazar boncuklu,sarı nesneler ve kırmızı nesnelerin olduğu kartlar.Baktım ama bastırılabilir materyallerde ya da bu yazınızın içinde göremedim.Teşekküler şimdiden

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...