22 Şubat 2012 Çarşamba

Sakla Bul Çekmeceleri


Son günlerdeki favorimiz Bay Becerikli - Mister Maker çok büyük bir keyifle izliyoruz programını. Orada Mister Maker'in Sakla Bul Çekmeceleri var. İçinden her türlü malzeme çıkıyor. Bizim de biriktirdiğimiz tüm malzemeler büyük bir yığın haline dönüşmüştü. Onlar için bir çözüm yolu ararken bu Sakla Bul Çekmeceleri bana bir fikir verdi. Mister Maker'ın ki kadar ihtişamlı olmasa da hepsi düzenlendi ve bir araya geldi. Atık malzemelerimiz, aktivite malzemelerimiz, sensory tubs malzemelerimiz... güzelce yerleştiler. Bize de onları kullanmak kaldı :) 





11 yorum:

  1. güzel olmuş, tebrikler

    YanıtlaSil
  2. çocuğum olunca rehber blog hazır:)) maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum raf sistemi yapayım dedim ama oda müsait değil çekmece de iyi fikir

    YanıtlaSil
  4. harika olmuşlar.nurtiden ulaştım size:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir blog paylaşımlarınız için teşekkür ederim çok ilham aldım kızınıza da maşallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...