16 Şubat 2012 Perşembe

Sinbo Digicook Elektrikli Düdüklü Tencere


Bir gün bu yazıyı okudum ve hayatım değişti. Evlendiğimden beri bir düdüklü tencere alma isteğim vardı. Bu istek son zamanlarda yaşadığım yoğun hayat ile doruğa çıktı tam niyetine girmişken yukarıda belirttiğim yazıyı okudum. Hemen verdim kararımı. Bir kaç mağazaya sordum bulamadım en iyisi internetten almak dedim ve hepsiburada.com'a girdim orada ki yorumları da okuyunca alma isteğim daha da arttı ve hemen sipariş ettim. Cuma verdim siparişi pazartesi elime ulaştı tencerem. Çok pratik ve şahane bir tencere. Tek eksisi biraz büyük ama bu benim için çok önemli olmadı. Lokum gibi etler baklagiller yiyebiliyorsunuz. İlk başlarda suyu ayarlamak biraz sorun olsa da biraz deneme yanılma yoluyla onu da hallettim. Sevgili Çok Bilmiş'ime bu güzel tavsiyesi için teşekkür ederim. Çalışan çocuklu kadınların en büyük yardımcısı.

6 yorum:

  1. iyi günlerde kullanın..benimde aklımda hep var ama bir türlü karar verip eyleme geçemedim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler gerçekten faydalı Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Beğenecek misin acaba diye çok tedirgindim. Benim beğenilerim genel kadın beğenilerine uymaz çünkü :)
    O kadar ballandıra ballandıra anlattım, alıp da beğenmezlerse ayıp olur diye sorumluluk yüklenmiştim. Acayip arahtladım :)
    Bugün de akıllı robot elektirikli süpürgemi anlattım ballandırarak :) http://sormabulmadunyasi.blogspot.com/2012/02/gun-24-saat-yetmiyor-mu-zaman-planlamas.html

    YanıtlaSil
  4. :)) beğendim beğenilmeyecek bir ürün değil zira hemen yeni yazına bakıyorum tekrar teşekkürler vesile oldun Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. fiyatını merak ettim. Ben de çok bilmişi okuyup sinboyu araştırırken buraya geldim. Ben 50li yaşların sonun yaklaştım emekliyim ama vaktim bana çok kıymetli dünyada yapamak istediğim çok iş var da:))

    YanıtlaSil
  6. :)) ben kargo dahil 140 liraya almıştım yanılmıyorsam onuda 10 taksite böldüler

    Güzel bir emeklilik hayatı diliyorum darısı başımıza :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...