12 Mart 2012 Pazartesi

Almina'nın Kitapları 45: İkimiz de Seni Çok Seviyoruz

İlk okuduğumda ben pek ısınamadım kitaba. Almina ise çok sevdi özellikle kahramanları yıldız, güneş ve ay olunca benden daha çabuk ısındı kitaba. Benim sevmem bir süre sonra gerçekleşti. Annesi Ay babası Güneş olan küçük yıldız annesi ve babası tartıştıkları zaman hemen annesine gidip nasıl tanıştıklarını sorar. Her konu gibi bu konuda da pek uzlaşamaz Ay ve Güneş birbirlerinden çok farklıdırlar. Ancak uzlaştıkları tek konu Yıldız'ı çok sevdikleridir. Çizimleri bana pek hitap etmedi belki bu yüzden hemen alışamadım ancak öykü çok akıcı ve keyifli.

Daha detaylı bir yazı için lütfen Bir Dolap Kitap'a buyurun

İkimiz de Seni Çok Seviyoruz
Eva Montanari
Redhouse Kidz
+4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...