28 Mart 2012 Çarşamba

Almina'nın Kitapları 47: Elmer ve Kelebek



Elmer'ı ilk okuduğumuz günden beri çok seviyoruz. Konumuz bahar özellikle kelebekler olunca Elmer ve Kelebek hemen kitaplığımıza eklendi. 

Rengarenk fil Elmer bir gün yürüyüş yaparken bir ses duyar bu ses bir yarığa sıkışıp kalan bir kelebektir. Elmer hemen ona yardım eder. Kelebek çok mutlu olur kurtulduğuna ve Elmer'a bir gün onun da kendisine yardım edeceğini söyler sadece seslenmesinin yeterli olduğunu söyler. Elmer kelebek gidince "Kelebeğin fil kurtardığı nerrde görülmüş" der ve yoluna devam eder. Bir patika çıkar önüne merak eder ve patikaya girer ancak patika bir süre sonra daralır ve bir yanı uçurum olur. Elmer buradan dönemez ileride bir mağara görür ve "Oraya gideyim oradan dönerim" der ancak patika çökmeye başlar ve bu sefer sıkışan Elmer olur. Seslenir ama kimse duymaz sesini. Kelebeğin sözleri aklına gelir ve "Kelebek" diye seslenir. Hemen gelen kelebek Elmer'a yardım çağırır. Elmer diğer fillerin yardımı ile kurtulur.

Biz kitapta siyah - beyaz fil Vilbur'u da çok sevdik Beşiktaşlı olduğumuz için olsa gerek :)  



Elmer ve Kelebek
David McKee
Kır Çiçeği Yayınları
2+

5 yorum:

  1. kitap listem kabardı iyice sipariş vermek lazım bunu da yazıyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. :)) pişman olmazsınız
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ece kelebeklere bayılır.benimde ilk fırsatta bu kitabı almam lazım.kitap önerileriniz harika.iyiki keşfetmişim bloğunuzu.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel öneriler. Bloğunu çok sevdim. Blogger annelerindenim, ben de beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...