27 Mart 2012 Salı

Bilim&Kültür: Bahar

DOĞA YÜRÜYÜŞÜ


Hava şahaneydi haftasonu, çiçekler açmış, böcekler çıkmıştı. Biz de yürüyüş yapalım dedik. Almina ile çiçekleri inceledik. Bir tane kopardı 2.yi isteyince ona "Koparmamalıyız çünkü çiçekleri kopartırsak arılar bal yapacak çiçek bulamaz" dedim Almina "Arılar bal yapsın ben de mammam yiyeyim" dedi :)



KELEBEĞİN YAŞAM DÖNGÜSÜ






Böyle ahşap puzzlelara bayılıyorum. Almina'nın çok ilgisini çekiyor. Aç Tırtıl ve Keşfedin Kelebekler kitabımızı okuduktan sonra bu puzzle ile oynadık. Kelebeklerin yumurtadan tırtıl olarak çıktıklarını, yaprak yiyip şişmanladıklarını ve koza ördüklerini, sonra kelebek olduklarını aşama aşama tekrarladık.




Daha sonra postcrossing kartlarımızdan bir koza bir kelebek kartı bulduk onları yan yana koyduk ve incelemeye devam ettik. Bahar ne güzel...

7 yorum:

  1. Yine herşey çok güzel olmuş.Nerden buluyorsun bu puzzleları ?
    Nette dolaştığın sitelerin adreslerini istiyorum ona göre :))

    Öptüm sizi,Kurabiyeyi de minicik ısırdım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :)) Kelebek Yaşam Döngüsünü Hayal Dünyasından aldım
    Açıkçası Hacer'ciğim o kadar çok site var ki bakındığım ama şöyle yapalım ben yeni bir şey gördüğümde sana link göndereyim bundan sonra ;) Olmaz mı?

    Sevgiler kocaman öpücükler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş bu puzzle link ben de isterim ama :)

    YanıtlaSil
  4. puzzleları merak edenlerden de biri benim kocaelinde oturuyorum burada bazı şeyleri bulmak da sıkıntı çekiyorum link bana da gönderebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. Kelebek yaşam döngüsünü ben KİPA AVM de ki oyuncakçıdan aldım bundan sonra internetten aldıklarım için link size de gönderirim
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...