29 Mart 2012 Perşembe

Hediye :)





Nerdeyse 2.5 yıldır Tarçınlı Kurabiyemi yazıyorum bu blogda. Bu blog sayesinde güzel dostluklar, paylaşımlar kazandım ve kazanmaya devam ediyorum. İstedim ki ben de paylaşayım siz Sevgili Kurabiyeseverler ile. 

Almina için hazırladığım Mini Aktivite kitlerini hatırlıyorsunuzdur. Onların içinden seçtiğim üç tanesini hediye etmek istiyorum. 

Çekilişe katılmak için blog izleyicisi olmanız ve yazının altına yorum bırakmanız gerekiyor. Çekiliş 4 NİSAN 2012 günü yapılacak (random.org ile) ve bir yazı ile kazananları duyuracağım. Herkese bol şanslar dilerim... 


Not: Ürünler kullanılmamıştır.

63 yorum:

  1. :))ilk hayırlı olsun yorumu benden olsun. Şanslı olan bebiş kazansın .güle güle oynasın inşallah.gönlü güzel arkadaşım benim. Ne güzel düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil
  2. şansımızı deneyelim :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne olur bize çıksın çok beğenmiştim ben

    YanıtlaSil
  4. mini aktivite kitleriniz harika idi, bu vesile ile tekrar soyleyesim geldi :D
    Herkesin sansi bol olsun D:

    YanıtlaSil
  5. En çok aktivite yapanlardan biri olarak bize çıksın diyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, biz de çekilişte yer alalım istedim. Aktivite kitlerinizi çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba blogger anne:) zaten severek takıp edıyorum...

    sevgiler...

    not:bende bir çekilişle masa örtüsü veriyorum son 2 gün :) beklerim
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. ayy ne güzeel bize çıksın bizee :)))

    YanıtlaSil
  9. takipciniziz...
    esra.

    YanıtlaSil
  10. Bol şans

    YanıtlaSil
  11. aktivite kitlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller! şans diyelim :)

    YanıtlaSil
  13. Almina ile yaptığınız yaratıcı aktivitelerin takipçisiyim:)inşallah bize çıkar kızımla da yaparız:)gullika(ayşegül)

    YanıtlaSil
  14. Bize çıksın bize çıksın:))

    YanıtlaSil
  15. çok güzeller.. herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  16. blogunuz ne güzel hediyelerde pek cici inş. bize çıkar hayırlı günler mailim:bestagirl41@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Ela'nın Annesi Ebru29 Mart 2012 10:45

    blogunu yeni keşfeden birisi olarak bize çıksın:))

    YanıtlaSil
  18. bende şansımı denemek isterim, belki oğluma çıkar...

    YanıtlaSil
  19. Ben de isterim oğluma çıksın... Teşekkürler bu paylaşım için...

    YanıtlaSil
  20. ben de şansımı deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  21. İkizlerim için talibim.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. İkizlerim için talibim.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. Sayende belki aktivite yapmaya başlayabiliriz :-) İmza: Tembel anne

    YanıtlaSil
  24. çok güzel inşallah biri bize çıkar

    YanıtlaSil
  25. bana da bana da

    YanıtlaSil
  26. Bize çıksın bize çıksın:))

    YanıtlaSil
  27. 4 nisan oğlumun doğumgünü umarım şanslı biz oluruz :))

    YanıtlaSil
  28. hadi bakalım şansımızı deneyelim bir:))

    YanıtlaSil
  29. şansımız bol olsun, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  30. Kızımın şansına katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  31. biz de istiyoruz,şans bizden yana olsun :))

    YanıtlaSil
  32. yorum yazmasam da nerdeyse 1 yildir takip ediyorum ben de. kizimla ben de birseyler yapmak istiyorum enerjinize hayranim. belki bu aktivite setleriyle baslariz

    YanıtlaSil
  33. Takipçinim.Oğlum için talibim,herkese bol şans;)

    YanıtlaSil
  34. Bera kuzum için.Bizde şansımızı deneyelim bakalım.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. bize çıkacak hissediyorum:)

    YanıtlaSil
  36. en iyi olan kazansın:)

    YanıtlaSil
  37. bana çıkacak:)

    YanıtlaSil
  38. biz de sansimizi deneyelim bakalim...

    YanıtlaSil
  39. alminanın aktivitelerini biz de çok beğeniyoruz.

    YanıtlaSil
  40. Belki de bize çıkar:)
    Nilüfer&Derin

    YanıtlaSil
  41. bizde şansımızı deneyelim.

    YanıtlaSil
  42. kızımın şansına bizde katılalım bakalım.

    YanıtlaSil
  43. Blogunuzu keyifle takip ediyorum. Şansımızı biz de deniyoruz.

    YanıtlaSil
  44. ecrin naz da şansını denemek istiyor:::)))

    YanıtlaSil
  45. ben de nurturia sayesinde blıgu takip edenlerdenim :)
    öykü de şansını denesin istedim

    YanıtlaSil
  46. barıs'ın annesi30 Mart 2012 13:39

    blogunuza bayılıyorumm...oglumun sansına bir yorum da bizden olsunn...

    YanıtlaSil
  47. Ne güzel düşünmüşsünüz.Biz de katılalım dedik:)

    YanıtlaSil
  48. şartlar tamam
    izleyicinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Kaç gündür yazacağım fırsat bulamıyorum.Çok güzel düşünmüşsün gerçekten.Kime çıkarsa çıksın kazanan yavru çok mutlu olacak onu biliyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  50. hadi bakalım şansımızı deneyelim beren su için

    YanıtlaSil
  51. merhaba
    miniaktivite kitleriniz bizim yeni işimizin ismi aslında:)
    web sitemiz miniaktivite.com
    çok yakında hazır olacak.
    sitenizin de sıkı takipçisiyiz...

    YanıtlaSil
  52. merhaba
    sitenizi uzun zamandır sessiz takip eden bir anneyim.kızınızla yaptığınız çalışmaları çok beğeniyorum.sayenizde montessori hakkında bilgim oldu bu konuda pek çok şey okudum öğrendim.oğlumda kızınız gibi kitaplara bayılıyor.biz de şansımızı bir deneyelim ;)

    YanıtlaSil
  53. İnşallah bize çıkar :) blogunuzu çok sevmiştim bunlara da bayıldım

    YanıtlaSil
  54. ama çok güzel bunlar biz de talibiz

    YanıtlaSil
  55. ben de isterim

    YanıtlaSil
  56. E.EGE

    bızde ısterızz...

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...