22 Mart 2012 Perşembe

Organize


O kadar çok laminasyon yaparsan böyle bir sonuç çıkar ortaya. Hatırlarsanız deli gibi laminasyon yapmıştım makinam ilk geldiğinde neyse şimdi biraz yavaşladı. Ortaya pek çok kart çıkınca "ne yapsam nasıl saklasam?" diye düşünmeye başladım. Sonra bir süre önce kırtasiyeden aldığım minik dosya geldi aklıma. Hemen gidip 4 tane daha aldım aslında amacım daha çok almaktı ama o kadar kalmıştı elinde. Gene bir uğramak lazım. Aldım güzel birer etiket hazırladım ve böylece lamine edilmiş kartlarımız yerlerini buldular. Ben çok sevdim.

Bu arada haftaya güzel bir sürprizim olacak siz Değerli Tarçınlı Kurabiyeseverlere ;)

9 yorum:

  1. Deniz laminasyon makinası ben de almak istiyorum. Anlaşılan oldukça memnunsun. Listeme ekledim. Alacaklarım arasında 2. sırada. İlki İkeadan masa ve sandalye.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle canım almanı öneriyorum ama İkea masa sandalya öncelikli olması daha iyi aktivite köşemiz sana fikir versin ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim hemen Pin'ledim :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadarda güzel ne kadarda pratik şeyler yapmışsın yine canım.Ellerine sağlık daha da önemlisi fikrine sağlık.Bende flash kartlar için keçeden bir organizer yaptım.Ama bunlar çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bir de şu pazıl parçaları için bir fikir bulursan tam süper olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında var :) dur onu da yazayım :))

    YanıtlaSil
  7. Yaz tabi canım :) Merakla bekliyorum bende puzzle için olan çözümünü.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...