13 Mart 2012 Salı

Sanat ve Müzik Aktiviteleri: Bahar


˜SANAT

BAHAR RESMİ


Bahar aktivitelerine başladık ancak pek ortalarda bahar görünmüyor. Gerçi papatyalar açmış, çimler yeşermiş, ağaçlar yavaş yavaş çiçek açmaya başlamış ama hava hala oldukça soğuk. Ama biz yine de bahara sanat aktivitelerimizle giriş yaptık. Önümüzdeki ay da bahar konusu farklı bir biçimde süreceği için şimdilik çok takılmadık gelip gelmemesine :)
 Mini sanat kutumuzdaki malzemelerimizle bu güzel resmi yaptık çiçek saplarını ve uçma efektini anne tamamaladı :)


OYUN HAMURUNDAN KELEBEK





PATLAMIŞ MISIRDAN BAHAR DALI


 BASKI RESİM 




˜MÜZİK

Bahar şarkısı burada

16 yorum:

  1. Çok güzel çok beğendim hepsini

    YanıtlaSil
  2. yine çok güzel aktiviteler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelolmuş herşey...Eva sünger çiçeklerden bende de var.
    Bizde kullanalım onları :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gelemeyen baharın etkinlikleri :P

    Hepsi de çok güzel olmuş, umarım ilkbahar da bu güzellikleri görüp geliverir artık ;)

    YanıtlaSil
  5. Geciken bahar için, hepside çok güzel aktiviteler, ellerinize sağlık. Ben de patlamış mısırları sulu boya ile yaptırdım. Çok şirin oldular.

    YanıtlaSil
  6. maşallah bıdığa:) bloger annesiyim bende beklerim

    YanıtlaSil
  7. Hepsi birbirinden güzel olmuş, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. benimde epey ilgilendiğim ve faydalanabileceğim bir blog olmuş,tebrikler..bende bloguma beklerim http://mildaylahayat.blogspot.com/
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Deniz Hanım, patlaşmış mısırla bahar dalı fikrine tek kelimeyle "bayıldım". Evde mısır olsa gecenin bu saatinde yapıp sabah oğluma ağaç yapıcam yani o kadar, Almina'nın ellerine sizin fikrinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldiniz bu güzel yorumların hepsine candan teşekkür ederim Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. sünger baskı kalıpları aldınız mı acaba ? :) süper olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aldım onları kırtasiyelerde bulabilirsiniz Sevgiler

      Sil
  12. sünger çiçekleri kelebek kalıplarını sizmi hazırladınız aldınız mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları da aldım kırtasiyelerde onları da bulabilirsiniz
      Sevgiler teşekkürler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...