16 Nisan 2012 Pazartesi

Günlük Yaşam, Duyusal Aktivite ve Kitap Rafımız: Gökkuşağı&Yağmur

       ˜GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ

TRANSFER ÇALIŞMASI (EL)






TRANSFER ÇALIŞMASI (MAŞA) 






TRANSFER ÇALIŞMASI (KAŞIK)




˜DUYUSAL AKTİVİTE


DUYUSAL HAVUZ SENSORY TUB




Detaylar burada


GÖKKUŞAĞI ŞEKİL EŞLEŞTİRME



Şekil eşleştirme kartları: https://docs.google.com/open?id=0B5ToKLGMPx4SSkxuMUZ4N2VIYWM



DOKU KARTLARI


Doku kartları hala rafımızda, incelemek ve üzerinde konuşmak çok keyifli.



RENK ÇALIŞMALARI








Kartlarımız eşleştirme kartlarımızdan 



BÜYÜK - KÜÇÜK SINIFLANDIRMA



Kartlarımız buradan 




˜NİSAN KİTAPLIĞIMIZ: GÖKKUŞAĞI&YAĞMUR






10 yorum:

  1. Hepsi cok faydali örnekler tesekkürler!

    YanıtlaSil
  2. hep aynı şeyleri diyorum ama doğru olan bu bayıldım

    YanıtlaSil
  3. merhaba Deniz,
    El ile transferde kullandıgınız aparatı nerden buldun? ben de arıyorum ama bulamadım bir turlu.

    Bu arada dokumanlar ve linkler icin cok tesekkurler, hepsi harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Işıl sanırım vantuzlu sabunluğu soruyorsun bu sabunluğu züccaciyelerde, bir milyoncuların banyo malzemeleri bölümünde ve büyük marketlerde bulabilirsin. Mopaş markette de gördüm geçenlerde. Vantuzlu sabunluk adı öyle sorabilirsin sevgiler teşekkürler

      Sil
  4. Şahane bir blog buldum çok teşekkür ederim bu güzel öneriler ve paylaşımlar için

    YanıtlaSil
  5. merhaba, aktiviteler harika gerçekten çok teşekkürler paylaştığınız için. Renkli ponponları nerelerden bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yaşadığınız yerde NT varsa orada bulabilirsiniz bunun dışında, tuhafiyelerde, kırtasiyelerde ve bir milyoncularda bulabilirsiniz. Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...